خبرگزاری کار ایران

بیراوند در نطق میان دستور:

حول مقدمات تهیه گزارش حادثه 22 بهمن و نتیجه گیری‌ها اجماع وجود ندارد

کد خبر : ۹۱۹۱۵

گرچه اخبار اولیه و داده ها توسط افراد خبره در امر قضا تهیه شده است اما در طی مراحل رسیدگی و نتیجه گیری، از افراد و گروه‌هایی قبل از طرح دعوی و صدور دادگاه صالحه نام برده شده است که این امر برای افراد و دسته جات فوق جهت ارائه پاسخ در مجلس ایجاد حق می کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان این که آنچه حیات و بالندگی نظام را تضمین می کند حفظ جهت نظام و لحاظ کردن جهت نظام در تمامی شئون و عرصه ها است، افزود: در صورتی که حفظ جهت به عنوان برنامه بالادستی مدنظر قرار گیرد، ایجاد یکپارچگی نموده و با هم پوشانی فعالیت ها مانع تصمیم گیری‌های پراکنده و بعضا متناقض بخش ها خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بهرام بیراوند در نطق میان دستور خود گفت: قرائت گزارش مربوط به حادثه قم در صحن مجلس جز اختیارات هیئت رییسه مجلس است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، افزود: اخبار منتشره حاکی از آن است که گرچه اخبار اولیه و داده ها توسط افراد خبره در امر قضا تهیه شده است اما در طی مراحل رسیدگی و نتیجه گیری، از افراد و گروه‌هایی قبل از طرح دعوی و صدور دادگاه صالحه نام برده شده است که این امر برای افراد و دسته جات فوق جهت ارائه پاسخ در مجلس ایجاد حق می کند.

بیرانوند هم چنین تاکید کرد: تعدادی از همکاران در روزهای قبل بر خواندن گزارش در صحن اصرار داشتند و رسانه ها نیز بازتاب دادند و به نظر اینجانب اگر گزارش تا کنون قرائت نشده است به این دلیل بوده که حول مقدمات تهیه گزارش و نتیجه گیری ها اجماع وجود ندارد.

وی افزود: در هر صورت هیئت رییسه مجلس مختار است.

بیراوند در ادامه اظهارات خود هم چنین گفت: به بهانه ترویج سیاست خارجی توسعه گرا، آنچه حیات و بالندگی نظام را تضمین می کند حفظ جهت نظام و لحاظ کردن جهت نظام در تمامی شئون و عرصه ها می باشد.

وی افزود: از این جهت باید در سیاست خارجی، سیاست داخلی، حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر اعمال و به وسیله نظام سازی مناسب نهادینه و اجرایی شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در صورتی که حفظ جهت به عنوان برنامه بالادستی مدنظر قرار گیرد، ایجاد یکپارچگی نموده و با هم پوشانی فعالیت ها مانع تصمیم گیری های پراکنده و بعضا متناقض بخش ها خواهد شد.

وی ادامه داد: در ثانی اهداف کاذب نمی تواند، جای اهداف واقعی را در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها بگیرد به عنوان نمونه با در پیش گرفتن سیاست خارجی جهت گرا ضمن استکبار ستیزی، حمایت از مستضعفین و مسلمین، مبانی نظام در دنیا گسترش یافته و منافع ملی به احسن وجه تامین می شود.

بیرانوند هم چنین تاکید کرد: دلیل محرومیت برخی از استان ها حداقل ۸ استان از استان های کشور از جمله استان لرستان از لحاظ سرمایه گذاری دولتی و ایجاد ساختارها نسبت به سایر استان ها از رتبه پایین تری برخوردارند.

وی تاکید کرد: تقاضای ما تجدید نظر دولت محترم و مجلس و رفع محدودیت سرمایه گذاری دولت در این استان ها می باشد.

بیرانوند ادامه داد: فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در بیانیه ای با یادآوری حضور پرشکوه و افتخارآفرین و حماسه ساز مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ انتخاب جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را بار دیگر تبریک می گوید و برای ایشان از خداوند در خدمت به مردم و میهن اسلامی طلب توفیق می کرد.

وی در ادامه قرائت این بیانیه افزود: مواضع اعلام شده از سوی رئیس جمهور منتخب را در هفته های پس از انتخابات امید بخش، اسلامی و انقلابی می دانیم و از ایشان تشکر می کنیم.جناب آقای روحانی، رئیس جمهور منتخب، با شعار اعتدال و استقلال قدم به صحنه خدمت نهادند. ما امید داریم ایشان با تقید به این شعارها کابینه ای به مجلس معرفی کنند که بتوانند مظهر و معرف اعتدال و استقلال و موجب تحقق شعار امید و تدبیر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز