خبرگزاری کار ایران

بشیری در تذکر شفاهی:

حضور رئیس جمهور منتخب در مجلس کاری زیبنده بود

کد خبر : ۹۱۲۷۶

افرادی که در سال ۸۸ آنگونه قیل و قال انجام داده‌اند، یقیناً امروز روسیاه هستند بنابراین باید توبه کرده و به وحدت ملی تمامی مردم ایران ملحق شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تشکر و قدردانی از ملت شریف ایران به خاطر حضور حداکثری در روز ۲۴ خرداد ۹۲ در پای صندوق‌های رأی، گفت: دشمنان نظام بدانند ملت ایران، ملتی روشنفکر، آگاه و انقلابی بوده و همیشه برای رسیدن به مقاصد و اهداف بلند خود از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد بشیری در تذکر شفاهی خود ابتدا با تشکر و قدردانی از ملت شریف ایران به خاطر حضور حداکثری در روز 24 خرداد 92 در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تمامی بدخواهان ملت اسلامی، آرمان شهیدان، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را مأیوس کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان نظام بدانند ملت ایران، ملتی روشنفکر، آگاه و انقلابی بوده و همیشه برای رسیدن به مقاصد و اهداف بلند خود از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده است.

وی با تقدیر از کاندیداهای ریاست جمهوری به دلیل تبریک به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: از کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آنها در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین از کاندیداهایی که مصلحت را در کناره‌گیری دانستند، به ویژه غلامعلی حدادعادل تشکر ویژه‌ای داریم.

بشیری اظهار کرد: حضور رئیس جمهور منتخب در مجلس کاری زیبنده بود لذا انتظار می‌رود کارهای بعدی توسط نمایندگان مجلس تکمیل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: ‌افرادی که در سال ۸۸ آنگونه قیل و قال انجام داده‌اند، یقیناً امروز روسیاه هستند بنابراین باید توبه کرده و به وحدت ملی تمامی مردم ایران ملحق شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز