خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی جلالی،

جهانگیرزاده قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس شد

کد خبر : ۹۰۲۵۴

طی مراسمی که امروز با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در محل این مرکز برگزار شد جواد جهانگیرزاده به عنوان قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس معرفی شد.

طی مراسمی که امروز با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در محل این مرکز برگزار شد جواد جهانگیرزاده به عنوان قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس معرفی شد.

به گزارش ایلنا مراسم معارفه جواد جهانگیرزاده قائم‌مقام این مرکز امروز (چهارشنبه 26 تیرماه) با حضور کاظم جلالی، رئیس و معاونان و مدیران دفاتر مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

جلالی در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی خدا و استفاده از این ماه در جهت خودسازی، گفت: دکتر جهانگیرزاده توان و روحیه خوبی دارند و تعامل و حضور وی در مجلس از ابتدای حضور تاکنون بسیار فعال بوده و وی از تجربیات بالایی در مجلس و در امر قانونگذاری برخوردار است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر جهانگیرزاده از روز اول ورود به مجلس چهره‌ای فعال بوده است، تصریح کرد: فرصت خوبی پیش آمده تا از توان وی در مرکز پژوهش‌های مجلس استفاده کنیم.

جواد جهانگیرزاده در ادامه نفس حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس را مطلوب خواند و تاکید کرد: همواره تلقی من از مرکز پژوهش‌های مجلس این بوده که این مرکز عقل منفصل مجلس بوده که باید این عقل منفصل بتواند جسم پرظرفیت مجلس را به تحرک وادار کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: نگاه به آنچه که در دوره‌های گذشته در این مرکز رخ داده ممکن است گاه توام با تحسین یا توام با انتقاد باشد اما گمان من بر این است مرکز پژوهش‌های مجلس تاکنون ظرفیت خود را به خوبی نشان داده و این ظرفیت در زمان حضور دکتر جلالی بیشتر نمایان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس از ظرفیت کارشناسی توانمند و برجسته‌ای برخوردار است ادامه داد: اطمینان دارم که در سال‌های آینده در ادامه کار مجلس نهم مسئولیت مرکز پژوهش‌های مجلس بیشتر از این خواهد شد چرا که نگاه ویژه رئیس جمهور منتخب به مجلس باعث افزایش ارتباطات دولت و مجلس نسبت به گذشته خواهد شد که افزایش این همکاری‌ها اتکای مجلس به ظرفیت کارشناسی مرکز پژوهش‌ها را بیشتر خواهد کرد.

جهانگیرزاده دارای مدرک لیسانس پژوهشگری اجتماعی از دانشگاه تبریز، فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه شیراز و دکتری جامعه شناسی سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

بر اساس این گزارش حکم دکتر جلالی در این انتصاب به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جواد جهانگیرزاده

با سلام؛

براساس ماده 9 اساسنامه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر قانونگذاری به موجب این ابلاغ به سمت «قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس» منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات الهی در هرچه بارورتر کردن مرکز پژوهش‌ها، خصوصا با استفاده از ظرفیت کارشناسی کشور و بکارگیری توان نمایندگان محترم در قالب شوراهای راهبردی در جهت تقویت روند قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی موفق و موید باشید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز