خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفت وگو با ایلنا:

تعامل دوسویه با جهان هر بحرانی را خنثی می‌كند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۹

تعامل و ارتباط با بازارهای جهانی از تعاریف اصلی نظام بوده و هر دولتی باید این موضوع را در سرلوحه كار خود قرار دهد.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این‌كه سیاست خارجی كشور بر پایه سه محور عزت، حكمت و مصلحت است، گفت:امیدواریم دولت تدبیر و امید برای گذر از تحریم‌های اقتصادی راهكار مناسب و مطلوبی اتخاذ كند.

ایرج ندیمی با اشاره به اینكه در حال حاضر تحریم ها باعث شده تا كشورهای مقابل ما نیز درگیر بحران اقتصادی شوند به ایلنا گفت: در حال حاضر به خاطر تحریم ایران، كشور فرانسه در حوزه خودرو دچار بحران شده است واین امر بیانگر آن است كه اگر به اصول خود بر پایه سه محور عزت، حكمت و مصلحت عمل كنیم، توان خروج از بن بست تحریمی را خواهیم داشت.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس نهم تصریح كرد: تعامل و ارتباط با بازارهای جهانی از تعاریف اصلی نظام بوده و هر دولتی باید این موضوع را در سرلوحه كار خود قرار دهد.

به گفته ندیمی، البته درایت و سیاستگذاری مناسب راهكار مطلوبی برای گذار از تحریم های اقتصادی است.

وی، تعامل با كشورهای جهان به لحاظ اقتصادی را دوسویه عنوان كرد و بیان داشت: ما می خواهیم با دنیا ارتباط داشته باشیم چرا كه این مساله در حل مشكلات كشورمان موثر است البته برای این ارتباط باید درست برنامه‌ریزی شود.

ندیمی با اشاره به تجربه روحانی در عرصه سیاست خارجی گفت:مذاكره با روسیه،چین و اتحادیه اروپا می‌تواند تا حدود زیادی مشكلات را رفع كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز