خبرگزاری کار ایران

افخمی در نطق میان‌دستور:

هنوز بویی از عدالت گفتمانی دولت دهم به ملکان نرسیده است

کد خبر : ۸۴۵۴۴

همان‌طور که امام جمعه سابق ملکان گفت؛ هنوز بویی از عدالت گفتمانی دولت شما به شهرستان ملکان نرسیده است.

نماینده مردم ملکان و سیلان در مجلس با اشاره به مشکلات شهرستان خطاب به احمدی‌نژاد گفت: همان‌طور که امام جمعه سابق ملکان گفت؛ هنوز بویی از عدالت گفتمانی دولت شما به شهرستان ملکان نرسیده است.

به گزارش ایلنا، شهروز افخمی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به حسن روحانی گفت: امیدوارم در سایه ظرفیت‌های بالای قانون اساسی و نعمت بزرگ ولایت فقیه در تجارب متنوع دولت‌های قبلی با عنوان عبرت از گذشته به عنوان چراغ راه آینده و با تکیه بر منابع شایسته و متدین نیروی انسانی و سایر منابع عظیم مادی و معنوی کشور و پشتیبانی امروز مردم ایران بتواند به وظیفه خود و مهم خویش در این زمان حساس تاریخ در خدمت انقلاب، اسلام و مردم لایق کشورمان عمل کند.

نماینده مردم ملکان و سیلان با بیان اینکه هم‌اکنون در ماه‌های پایانی دولت دهم قرار داریم ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد رئیس‌جمهور محمود احمدی‌نژاد و وزرا به بدنه زحمت‌کش لازم است مواردی را به عنوان مطالبات مردم حوزه انتخابیه خودم مطرح کنم، افزود: آقای رئیس‌جمهور در سفر اول استانی به آذربایجان شرقی امام جمعه سابق شهرستان ملکان، مطالبی را در اجتماع مردم خطاب به شما گفت که آقای رئیس‌جمهور هنوز بویی از عدل گفتمانی دولت شما به شهرستان نرسیده است.

وی با بیان اینکه انتظار این بود که به مطالبات مردم منطقه از زبان امام جمعه وقت جدی گرفته شود، ادامه داد: با وجود نامه‌های ارسال شده درخواست‌های صورت گرفته هنوز پاسخی دریافت نشده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه امروز شهرستان ملکان علی‌رغم داشتن «هزار هکتار باغ انگور و تسویه سالانه بیش از ۲۴ تن انگور مرغوب از نوع کشمش صادراتی به روش سنتی اداره می‌شود، گفت: عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در عرصه مدیریتی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در ضعف شدید قرار دارد و بنا به اذعان مسئولان ارشد استان کشور حداقل ۱۰ سال از عملکرد معمولی و مورد انتظار عقب نگه داشته شده است.

افخمی با بیان اینکه در بخش آب و تاسیسات زیربنایی کشور، ملکان تنها شهرستانی است که با داشتن رودخانه‌های دائمی و فصلی تاکنون حتی یک مترمکعب آب سطحی را مهار نکرده ادامه داد: در بخش راه تنها شهرستان کشور است که بعد از مرکز بخش و مرکز شهرستان‌ها راه مناسب نداشته و پروژه نیمه‌تمام سیلان به ملکن شاهد این موضوع است.

وی با بیان اینکه لازم می‌دانم از دستورات اخیر وزیر راه و شهرسازی و ابلاغ اداره کل راه و شهرسازی استان در فعال نمودن پروژه راه سیلانش، ملکان قدردرانی کنم، ادامه داد: در اجرای طرح‌های آبی روستایی تنها شهرستانی که روستاهای بالای ۳ هزار جمعیت مستعد برای تبدیل به شهر دارد شهرستان ملکان است که فاقد طرح‌های هادی روستایی است.

نماینده مردم ملکان در مجلس با بیان اینکه در بخش زیرساخت‌هی فرهنگی- اجتماعی عقب‌ماندگی‌های فاحشی بر شهرستان حاکم است افزود: لازم است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز