خبرگزاری کار ایران

برای پاسخگویی به سوال نماینده مردم تهران؛

وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود

کد خبر : ۸۳۰۹۹

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشور نیز برای پاسخگویی به سوالات آقایان ایرج ندیمی، احمد توکلی، حسین دهدشتی، جعفر قادری، نوذر شفیعی و مهدی دواتگری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در جلسه روز یکشنبه ۲ تیر، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پس از بررسی لایحه تعیین حریم حفاظتی و امنیتی اماکن و تاسیسات کشور گزارش‌های کار‌گروه‌های حقوق بشر و مطالبات ملی این کمیسیون را استماع می‌کند.

همچنین روز سه‌شنبه ۴ تیرماه کمیسیون امنیت ملی مجلس میزبان سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگویی به سوالات آقایان احمد شوهانی،‌محمدسعید اربابی، نمایندگان ایلام و ایرانشهر، سرباز و دلگان است و پس از آن نیز احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت پاسخگویی به سوال جواد هروی نماینده قائنات و زیر‌کوه در کمیسیون حضور خواهد یافت.

در ادامه این جلسه همچنین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سوال بیژن نوباوه نماینده مردم تهران، و مصطفی محمدنجار، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات آقایان عوض حیدر‌پور، احمد شوهانی، جواد کریمی قدوسی، محمدعلی مددی، علی علیلو، سوال مشترک غلامرضا کاتب، علیرضا خسروی و عبد‌الرحمان رستمیان و همچنین سوال مشترک امیر عباس سلطانی، حمیدرضا عزیزی فارسانی، سید سعید زمانیان دهکردی و مجید جلیل سرقلعه، و حمیدرضا پشنگ و ناصر کاشانی، مهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌شود.

علاوه بر این علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشور برای پاسخگویی به سوالات آقایان ایرج ندیمی، احمد توکلی، حسین دهدشتی، جعفر قادری، نوذر شفیعی و مهدی دواتگری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

کمیته امنیت مجلس نیز روز سه‌شنبه بررسی طرح همترازی و ارزشیابی مدارک دریانوردان و همچنین بررسی لایحه موافقتنامه همکاری وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور فدراسیون روسیه در دستور کار قرار دارد.

کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز سه‌شنبه پس از بررسی لایحه موافقتنامه دوجانبه همکاری‌های فرهنگی، علمی، آموزشی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوگاندا و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تحدید مسئولیت برای دعاوی دریایی، لایحه عضویت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بیمه‌گران و اتکایی‌گران خطر‌های تجاری و غیر‌تجاری در کشضور‌های عضو سازمان تعاون اسلامی و موسسه تضمین اعتبارات صادراتی و سرمایه‌گذاری عربی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و در نهایت نیز لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرق آسیا مورد ارزیابی اعضا کمیته قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز