خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سبزوار در گفت‌وگو با ایلنا:

معضل اصلی صنایع معدنی کشور خام‌فروشی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۳

در چند روز آینده کارگروه‌های مجلس براساس چهار مولفه مالی، ساختاری، کیفیت و استانداردسازی و استفاده از فناوری‌های بالا و قیمت گذاری، نحوه مدیریت صنایع خودرویی کشور را بررسی می‌کنند.

سبحانی فرد نماینده مردم سبزوار از نحوه واگذاری معادن و همچنین خام فروشی محصولات معدنی انتقاد کرد و از برخورد مجلس در این زمینه طی ماه‌های آینده خبرداد و گفت: کار تحقیق و تفحص از صنایع خودرویی از چند روز آینده آغاز می‌شود.

سبحانی فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر اصل 44 قانون اساسی در صنعت و معدن کشور رعایت نمی‌شود و این امر موجب خارج شدن ارز بسیار زیادی از کشور از طریق فروش غیر قانونی بسیاری از محصولات معدنی شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور تصریح کرد:درحال حاضر شاهد خام فروشی معادن و از بین رفتن سرمایه کشور و اشتغال زایی است.

وی همچنین به نحوه واگذاری‌ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هیات واگذاری‌ها براساس اصل 44 قانون اساسی عمل نکرده و باعث معضلات عدیده‌ای در این زمینه شده است.

عضو کارگروه تحقیق و تفحص صنایع خودرویی کشور اظهار داشت: در چند روز آینده کارگروه‌های مجلس براساس چهار مولفه مالی، ساختاری، کیفیت و استانداردسازی و استفاده از فناوری‌های بالا و قیمت گذاری، نحوه مدیریت صنایع خودرویی کشور را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: احتمالا تا دو ماه آینده این موضوع مشخص و به مجلس اعلام می‌شود.

سبحانی فرد در گفت‌وگو با ایلنا خام فروشی محصولات معدنی را معضل اصلی صنایع معدنی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز