خبرگزاری کار ایران

آذین در نطق میان دستور:

ژنرال‌های متعهد جای سربازان مطیع را در کابینه بگیرند

کد خبر : ۸۲۳۵۷

از آقای روحانی خواهش می‌کنم در انتخاب کارگزاران دنبال ژنرال های متعهد و ولایی باشید نه سربازان مطیع چرا که کشور با مشکلات بزرگی مواجه است و کارهای بزرگی برای حل آن باید انجام شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: ژنرال‌های متعهد جای سربازان مطیع را در کابینه بگیرند.

به گزارش ایلنا، حسین آذین در نطق میان دستور خود حضور حماسی مردم در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت: ملت ایران از این آزمون نیز سربلند بیرون آمد و حماسه مد نظر مقام معظم رهبری را خلق نمود و مردم با شرکت گسترده در انتخابات رای به تایید دوباره نظام اسلامی دادند و دشمنان را یکبار دیگر مایوس کردند و این حضور با شکوه نشانه ارتباط مستحکم مردم با انقلاب و لبیک به ندای رهبری بود.

وی با تاکید بر این که اعتقاد و اعتماد به نظام و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب پیام این حضور گسترده و حماسی بود گفت: همه ما وظیفه داریم رییس جمهور منتخب را برای خلق حماسه اقتصادی کمک کنیم و حماسه اقتصادی با حمایت از تولید و اقشار کم درآمد و محروم رقم خواهد خورد.

وی افزود: یکی از الزامات پیشرفت و عدالت، شایسته سالاری و واگذاری مسئولیت ها به شایسته و صالحان است. به کارگیری افرادی که شایستگی لازم را ندارند و افراطی هستند ظلم به نظام است چرا که بسیاری از ضربه های کشور در مسیر پیشرفت بعضیا به دلیل عدم شایسته سالاری در انتخابات در ایران که در نهایت بسیاری از این افراد دچار فساد مالی و حاشیه سازی شدند.

آذین با بیان اینکه بسیاری از مدیران که دچار فساد مالی و حاشیه سازی شدند اعتماد مردم را دچار خدشه نمودند، گفت: لازمه تشکیل نظام و حکومت الهی سپردن مسئولیت ها به کاردانان و اهلش است که البته این یکی از مصادیق عمل صالح شناخته شده است.

این عضو کمیسیون اصل نودم مجلس خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: از آقای روحانی خواهش می‌کنم در انتخاب کارگزاران دنبال ژنرال های متعهد و ولایی باشید نه سربازان مطیع چرا که کشور با مشکلات بزرگی مواجه است و کارهای بزرگی برای حل آن باید انجام شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار افزود: کشورداری به سان یک بدن است که اگر یک عضو آن بیمار باشد مانع از حرکت و اقدام هماهنگ میشود از این رو در کشورداری باید شایسته سالاری را مد نظر قرار داد.

وی گفت:‌همه امید محرومین و مستضعفین و نهضت های بیداری به این انقلاب است از این رو مجلس و دولت جدید به گونه ای عمل نکند که این امید را بخشکاند.

آذین افزود: هر جا با اسلام ناب و ولایت همراه بودیم به پیروزی رسیدیم و هر جا ضعف و قصور کردیم به دلیل فاصله گرفتن از اسلام ناب و ولایت بوده است از این رو همه باید تلاش کنیم تا کارآمدی دین در اداره جامعه و بخشهای مختلف آن دیده شود.
این عضو کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: امروز باید برای آسیب های فرهنگی موجود در کنار حل مشکلات اقتصادی برنامه ریزی کنیم چرا که بیشترین پرونده های موجود در دستگاهای قضا در حوزه خانواده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: علاوه بر توانمند سازی جوانان و خانواده باید در روشهای تبلیغ و شیوه های فرهنگی برای تعمیق ارزش ها و مبارزه با آسیب ها ی اجتماعی تجدید نظر کنیم واز روشهای تاثیر گذار استفاده کنیم که در راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح سبک زندگی هم بر آنها تاکید شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت بعدی برای تعامل با مجلس در برطرف کردن انحصارات، رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی و دانه درشت ها، کاهش تورم و حمایت از محرومین، اصلاح نظام بانکی و مقاومت در منطقه موفق باشد.

آذین گفت: رییس جمهور منتخب عدالت جغرافیا را مد نظر قرار دهد و به استان کرمان،بهشت ایران توجه جدی کند تا خام فروشی گرفته شود و صنایع جانبی مس راه اندازی شود که البته این مساله در برنامه پنجم توسعه و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفته است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: استان کرمان تشنه است و امیدواریم انتقال آب به این استان هم تسریع شود.
این عضو کمیسیون اصل نودم مجلس در پایان از صداو سیما بخاطر بخش برنامه و دید گاهها ی کاندیدا جهت بصیرت بخشی و آگاهی مردم و جلوگیری از اسراف و تبلیغات پر خرج و غیر مفید تشکر کرد

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز