خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون شوراها در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

برخورد سلیقه‌ای در بررسی صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات شوراها

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۶

ثبت نام كندگانی كه شكایت كرده بودن و به دلایل تشابه اسمی و یا دیر رسیدن مداركشان پس از بررسی پرونده هایشان مورد تأیید قرار گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی با اعلام قانع شدن نمایندگان در خصوص نحوه بررسی صلاحیت كاندیداهای انتخابات شوراها پس از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس،گفت:بسیاری از نمایندگانی که از سوی کمیسیون شوراها و امور داخلی پس از رد صلاحیت تایید شدند مشکلات خاصی نداشته و بیشتر به صورت سلیقه ای رد صلاحیت شده بودند.

محمد ابراهیمی رضایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود:ثبت نام كنندگانی كه شكایت كرده بودن و به دلایل تشابه اسمی و یا دیر رسیدن مداركشان پس از بررسی پرونده هایشان مورد تأیید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان از کمیسیون شوراها در خصوص تایید صلاحیت نامزدهایی که در انتخابات شوراها در محل حوزه انتخابیه آنها رد صلاحیت شده بودند از کمیسیون شوراها توضیح خواستند که محمد جواد کولیوند به عنوان نایب رئیس اول این کمیسیون به پرسش های ابهام آمیز نمایندگان توضیح داد.

وی در خصوص پاسخ کمیسیون شوراها با این نمایندگان بیان داشت: بسیاری از نامزدها به دلیل سختگیری های زیاد از حد و فراتر از آن چارچوب خاص مدنظر قرار داده شده رد صلاحیت شده بودند که کمیسیون شوراها بار دیگر آنها را تایید کرد.

وی از قانع شدن بسیاری از نمایندگان در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس خبرداد و گفت: بیشتر عدم صلاحیت ها ناشی از عملكرد سلیقه‌ای و بعضا اخلاقی بوده و بر این اساس کمیسیون شوراها بار دیگر این گونه پرونده‌ها را مورد بازنگری قرار داد و این تعداد افراد که به این لحاظ رد صلاحیت شده بودند را تایید صلاحیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز