خبرگزاری کار ایران

لاریجانی با حضور در جمع مردم بشاگرد خبر داد:

وام‌های بلاعوض مرهمی برای منطقه زلزله زده می‌شود

کد خبر : ۷۸۰۲۷

به دنبال حل مشکل مردم این منطقه برای دریافت تسهیلات بانکی یعنی نداشتن ضامن هستیم و این موضوع در حال مرتفع شدن است.

رئیس مجلس در جمع مردم بشاگرد اظهار کرد: از اولین لحظات وقوع زلزله در این منطقه نمایندگان در خانه ملت پیگیر حل مشکلات حادثه‌دیدگان بودند و هماهنگی‌های لازم را با سازمان‌هایی مثل هلال‌احمر و بنیاد مسکن انجام دادند.

به گزارش ایلنا، دکترعلی لاریجانی صبح امروز (یکشنبه ۱۲ خرداد) که به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان و مناطق محروم بشاگرد و گوهران به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در جمع مردم این منطقه خاطرنشان کرد: من از اولین روزهای زلزله مترصد حضور در این منطقه بودم اما با توجه به حجم کار و بررسی بودجه این سفر به تاخیر افتاد. اما از تهران و در جریان تدوین و تصویب لایحه بودجه منابع خوبی را برای مردم این منطقه در نظر گرفتیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان هلال‌احمر و بنیاد انقلاب اسلامی برآوردهای هزینه‌ای را در منطقه انجام داده‌اند و انشاءالله به زودی منابع تخصیص یافته در اختیار منطقه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مردم منطقه بشاگرد همواره به سخت‌کوشی و علاقمند به انقلاب معروف بوده‌اند، گفت:‌ علاقه مردم این منطقه به انقلاب و آرمان‌های امام(ره) همواره زبانزد بوده است و ما در تهران مردم بشاگرد را به عنوان مردمی سختکوش و انقلابی می‌شناسیم.

دکتر لاریجانی با اشاره به ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این مردم بزرگ عزت را به ایرانیان بخشیده و نهضت محرومیت‌زدایی و تقسیم عدالت در سراسر کشور را پایه‌گذاری کردند؛ ما نیز براساس همین نگاه پیگیر مشکلات مردم منطقه هستیم و ارادات و توجه ما به مردم بشاگرد به عنوان مردمی انقلابی همواره پایدار خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سخنرانی در جمع مردم منطقه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقمندی این مردم به امام(ره) همواره زبانزد بوده است و ما در بودجه منابع خوبی را برای حل مشکلات مناطق محروم و رسیدگی به منطق زلزله زده به تصویب رسانده‌ایم که بخشی از آنها به صورت بلاعوض و بخشی به شکل وام‌های دراز مدت است ضمن آنکه به دنبال حل مشکل مردم این منطقه برای دریافت تسهیلات بانکی یعنی نداشتن ضامن هستیم و این موضوع در حال مرتفع شدن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز