خبرگزاری کار ایران

زمانیان دهکردی در تذکر شفاهی:

وزارتخانه های دولت ضعیف عمل می کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۱

بسیاری از طرح های عمرانی حوزه انتخابیه شهرکرد نیمه کاره رها شده و وزارتخانه های مسئول هیچ تعهدی برای انجام وظایف خود ندارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بسیاری از طرح های عمرانی حوزه انتخابیه نیمه کاره رها شده و وزارتخانه های مسئول هیچ تعهدی برای انجام وظایف خود ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید زمانیان دهکردی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خود با اشاره به سوءمدیریت وزیر نیرو اظهار داشت: علی رغم پیگیری های مستمر تاکنون هیچ اقدامی درخصوص جلوگیری از اقدامات خلاف و حفر تونل ها در استان چهارمحال و بختیاری صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس ضمن اشاره به اینکه متاسفانه تونل ها و پروژه های بسیاری در حوزه انتخابیه اش نیمه کاره رها شده اند، تصریح کرد: رفع مشکلات عمرانی استان چهارمحال و بختیاری نیازمند اقدام عملی از سوی مسئولان است. استان چهارمحال و بختیاری با انواع کمبودها در حوزه درمانی و بهداشتی روبرو است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اصلاح بند زاینده رود جنوبی در استان چهارمحال و بختیاری از دستورات رئیس جمهور بوده است، عنوان کرد: تاکنون هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق شهرکرد یادآور شد: ضرورت تحویل یک دستگاه بالگرد با توجه به توافقات به عمل آمده باید از سوی سازمان هلال احمر استان جدی گرفته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد: وضعیت نامطلوب راه های ارتباطی حوزه انتخابیه در استان چهارمحال و بختیاری لزوم توجه وزیر راه و شهرسازی را نشان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز