خبرگزاری کار ایران

قاضی پور:

دولت گندم را با کشاورزان به قیمت خارجی حساب کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۵

به فئودال‌ها وقت صحبت می‌دهید اما به افرادی که حامی مستضعفان و محرومان هستند اجازه صحبت نمی دهید.

نادر قاضی پور در صحن علنی امروز طی تذکری خطاب به هیات رئیسه گفت: آقای باهنر شما در مجلس سلیقه ای عمل می کنید و به فئودال ها وقت صحبت می دهید اما به افرادی که حامی مستضعفان و محرومان هستند اجازه صحبت نمی دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا وی افزود: نمایندگان مجلس موادی را تصویب می کنند که در عرض یک شب فردی که زمین دارد 375 میلیون تومان به جیبش می رود.

باهنر خطاب به قاضی پور گفت: ما به کلاه نمدی ها نیز اجازه صحبت داده ایم چراکه آقای کامران جزء کلاه نمدی ها بود که پیشنهاد خود را مطرح کرد.

قاضی پور در تذکر دیگر بیان داشت: من به دنبال این هستم که خرید گندم بر اساس یک اصل انجام پذیرد چراکه دولت گندم را از خارج از کشور به قیمت 1200 تومان وارد می کند اما از خریدار به قیمت خیلی پایین تر گندم را می خرد بهتر است که دولت نیز قیمت گندم را با کشاورزان به قیمت خارجی حساب کند چرا که پورسانت خارجی بالا است.

باهنر خطاب به قاضی پور گفت: پس اگر گندم را به قیمت خارجی بخریم نان را نیز باید  به قیمت دلار بفروشیم.

لازم به ذکر است که در بررسی بند 12 لایحه بودجه در بخش هزینه ای نمایندگان مجلس پیشنهاداتی را مطرح کردند ولی هیچکدام به تصویب نمایندگان نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز