خبرگزاری کار ایران

نادران در تذکر شفاهی:

تصویب برخی از پیشنهادات عوارض جبران‌ناپذیری به‌دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۵

برخی از پیشنهادات به کمیسیون‌ها ارجاع داده نشده است اما در صحن مطرح می‌شود که تصویب این‌گونه پیشنهادات باعث ایجاد عوارض جبران‌ناپذیری می‌شود.

نماینده مردم تهران گفت: برخی از پیشنهادات به کمیسیون ها ارجاع داده نشده است ولی در صحن مطرح می شود که تصویب این گونه پیشنهادات باعث ایجاد عوارض جبران ناپذیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس نادران در صحن علنی امروز در تذکر آیین نامه ای بیان داشت: بهتر است که در نظارت، چاپ و گزارشات دقت بسیاری شود و با توجه به اینکه در رسیدگی به بودجه از دیروز وارد بحث هزینه ای شدیم اداره قوانین و دبیران دقت کافی را داشته باشند تا بندهایی که به کمیسیون ها ارجاع نشده در صحن مطرح نشود چراکه ممکن است این بندها و پیشنهادات رای بیاورند و در ادامه عوارض داشته باشد که این عوارض قابل حل نیستند.

وی با اشاره به بند 13 جزء3 گفت: در بخش درآمدی روز گذشته سقف درآمدی شرکت ها  7 میلیارد افزایش پیدا کرده است در حالی که من این تذکر را به هیات رئیسه دادم که این موضوع به کمیسیون ها ارجاع نشده بود اما هیات رئیسه به تذکر من اعتنا نکرد و این پیشنهاد را به تصویب رساندند.

نادران بیان داشت: کمیسیون و دبیران و اداره قوانین دقت کنند که پیشنهاداتی که به کمیسیون ها ارجاع داده نشده است در صحن علنی مطرح نشود.

وی همچنین در رابطه با ابهام بند 13 جزء 3 بیان داشت: در یک بندی به دولت اجازه داده ایم که 3 هزار میلیارد تومان سهم الشرکه ها را به فروش برساند، در بند 13-14 دولت را مکلف کرده ایم که 50 درصد سهام شرکه مادر تخصصی هولدینگ خلیج فارس را به فروش برساند، بهتر است که این رفع ابهام در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد تا دولت تعیین تکلیف شود چراکه براساس بند 13 جزء 3 می تواند در فروش سهام هولدینگ خلیج فارس تمام سهام را بفروش برساند.

محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده دارد خطاب به کمیسیون تلفیق گفت: تذکر آقای نادران صحیح است لذا کمیسیون تلفیق باید بررسی کند تا در موادی که ما به تصویب رسانده‌ایم مغایرت‌ها و رفع ابهام ها برطرف شود و لازم است که اداره قوانین و دبیران دقت لازم را داشته باشند تا پیشنهاداتی که به کمیسیون ها ارجاع داده نشده است در صحن مطرح نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز