خبرگزاری کار ایران

تذکرات شفاهی نمایندگان

کشاورزان به نان شب محتاجند

کد خبر : ۵۷۶۹۵

متاسفانه مصالح ساختمانی رشد چشمگیری داشته است و قیمت میلگرد و آهن آلات افزایش یافته است.

نماینده میان دوآب در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه گفت: امیدواریم همانطوری که از اصفهان و یزد دفاع شد از میاندوآب هم دفاع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی‌زاده افزود: به جای مواردی که در آخرین جلسه سال ۹۱ در رابطه با شورا‌ها مطرح شد‌ای کاش برای بیکاری جوانان و معیشت مردم هم فکری می‌شد.

در ادامه جلسه علنی بعد ازظهر موسوی‌نژاد نماینده دشتستان در تذکر شفاهی گفت: بنده سوالی از وزیر آموزش و پرورش داشتم که دو ماه است به صحن علنی نیامده است همچنین در ارتباط با تحقیق و تفحص از دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی گزارشی وارد صحن علنی نشده است.

وی افزود: هنوز از سیل دشتستان و خسارات آن گزارشی در صحن علنی مطرح نشده است و متاسفانه خسارات آن به مردم خسارت دیده پرداخت نشده است و لازم است در این ارتباط کمیسیون عمران گزارش دهد.

همچنین قوامی نماینده اسفراین در تذکری خطاب به هیات رئیسه تصریح کرد: ‌تذکر من براساس اصول ۸۸ و ۸۹ قانون اساسی است و خواهش می‌کنم هیات رئیسه بحث نظارت را جدی بگیرد.

وی افزود: به سوالاتی که بنده بیش از ۳ ماه است به کمیسیون‌های مربوطه ارائه کرده‌ام ترتیب اثر نداده‌اند و لازم است نماینده ناظر در کلیه جلسات کمیسیون‌ها در صحن علنی شرکت کند.

در آخرین جلسه علنی سال ۹۱ موسوی لارگانی نماینده فلاورجان با اشاره به مشکلات مردم در ارتباط با ساخت و ساز مسکن گفت: متاسفانه مصالح ساختمانی رشد چشمگیری داشته است و قیمت میلگرد و آهن آلات افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بحث بیمه ساختمان که بار‌ها تذکر داده شد و در بودجه ۹۱ نیز مصوب شد که یک درصد افزایش پیدا کند اما بیمه روستایی در مسکن صد در صد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد:خشکسالی فلاورجان را نابود کرده است و مصوباتی که به وزارت کشاورزی و نیرو ارسال شده است هیچ کدام اجرایی نشده است و کشاورزان ما به نان شب محتاجند.

درادامه جلسه سقایی نماینده سیرجان در مجلس نهم با تذکر به وزیر ارشاد گفت: چرا جلوی نشریات محلی را نمی‌گیرید این مجلات آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی افزود: نتیجه این عمل دلسردی بین مردم است و نباید این نشریات اختلاف بین مردم بیندازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز