خبرگزاری کار ایران

سالک در تذکر شفاهی:

در صورت حل نشدن بحران آب کشاورزان اصفهان باید منتظر بحران‌های بزرگ‌تر باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۶

تاکنون برای بهبود وضعیت کشاورزان مناطق شرق استان اصفهان جلساتی را با هیات رئیسه و وزرای اقتصادی دولت گذاشته شده است و خواستارم که هر چه سریع‌تر مصوبات این جلسات برای تامین آب کشاورزان و دامداران اجرایی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رئیسه درخواست دارم تا هر چه سریع‌تر مصوباتی که در جلساتی که نمایندگان استان اصفهان و یزد با وزرای اقتصادی دولت برگزار کردند هرچه سریع‌تر اجرایی شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام احمد سالک در تذکر شفاهی در صحن علنی بعد از ظهر امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: ریاست جمهور باید شرایط داخلی را درک کند و متناسب با آن در مجامع بین المللی حرکتی را انجام دهد.


وی در ادامه خطاب به هیات رئیسه بیان داشت: تاکنون برای بهبود وضعیت کشاورزان مناطق شرق استان اصفهان جلساتی را با هیات رئیسه و وزرای اقتصادی دولت گذاشته شده است و خواستارم که هر چه سریع‌تر مصوبات این جلسات برای تامین آب کشاورزان و دامداران اجرایی شود.


نماینده مردم اصفهان در ادامه تصریح کرد: برای پایان یافتن بحران آب در شرق استان اصفهان می‌بایست پرداخت بودجه برای تامین منبع آب رودخانه زاینده رود از سوی مدیریت آب اعمال شود و وزارت نیرو نیز در این زمینه نظارت داشته باشد.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با متخلفین که مشکلاتی را برای مردم شهیدپرور شرق استان اصفهان ایجاد مشکلات کرده بودند از سوی دستگاه‌های ذیربط لازم و ضروری است چراکه مردم شهید پرور اصفهان مردمی ایثارگر هستند و برای پاسداشت اصل نظام و ارزش‌های دینی بار‌ها حضور خود را به طور گسترده نشان دادند.


سالک خاطرنشان کرد: اگر بحران آب و بحران‌های موجود که برای کشاورزان ایجاد شده رسیدگی نشود باید منتظر بحران‌های بزرگ‌تر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز