خبرگزاری کار ایران

مصری:

اگر اقشار آسیب پذیر زمین بخورند،هزینه بلند کردن آن زیاد است

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۷

در این ایام ما باید سفره نیازمندان را بیمه کنیم و با برنج، روغن، گوشت و کالاهای اساسی می توان چنین موضوعی را حل کرد/ ما در چند هفته گذشته شاهد صف‌های برنج بودیم و عمده کسانی که در صف ایستادند برای مابه التفاوت هزار تومان 5 ساعت در صف برنج ایستادند.

 ایلنا:عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید کاری کنیم که اقشارآسیب پذیر زمین نخورند،چراکه اگر‌این اتفاق بیفتد هزینه بلند کردن آنها چند‌برابر است.

به گزارش خبرنگار‌ایلنا، عبد‌الرضا مصری در موافقت با طرح تامین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب پذیر،گفت: روزی که این طرح در مجلس مطرح شد خیلی از نگرانی های امروز وجود نداشت و ما باید کاری کنیم که اقشارآسیب پذیر زمین نخورند،چراکه اگر‌این اتفاق بیفتد هزینه بلند کردن آنها چند‌برابر است.

وی افزود: رهبری نسبت به کمک به اقشار مختلف جامعه به مجلس و دولت دستور داده‌اند و همچنین به مردم نیازمند توجه شود.

وی ادامه داد: ما باید برای اقشار نیازمند به فکر باشیم که اگر نوسان قیمت پیش بیاید چگونه مسائل برطرف کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در کمیسیون پیشنهاد شده است تا کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت و روغن به اقشار آسیب پذیر داده شود و این موضوع توجه به دهک های مختلف است و نشانه توسعه اقتصادی در کشور است.

وی تاکیید کرد: در این ایام ما باید سفره نیازمندان را بیمه کنیم و با برنج، روغن، گوشت و کالاهای اساسی می توان چنین موضوعی را حل کرد.

وی ادامه داد: ما در چند هفته گذشته شاهد صف‌های برنج بودیم و عمده کسانی که در صف ایستادند برای مابه التفاوت هزار تومان 5 ساعت در صف برنج ایستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نقدینگی در جامعه توزیع می شود باید بدانیم که چه اثر تورمی ایجاد می کند و سفره مردم نباید خالی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز