خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده در گفت وگو با ایلنا:

۴ نماینده تمامی کارهای مجلس را برعهده گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۳

۴ نماینده تمامی کارهای مجلس را برعهده گرفته‌اند و گاهی مرتضوی را بر مسند می‌نشانند و روز دیگر همچون امروز شیخ السلامی (وزیر كار) را بخاطر مرتضوی استیضاح می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در مجلس شاهد هستیم که ۴ نماینده تمامی کارهای مجلس را برعهده گرفته‌اند و گاهی مرتضوی را بر مسند می‌نشانند و روز دیگر همچون امروز شیخ السلامی (وزیر كار) را بخاطر مرتضوی استیضاح می‌کنند.

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: استیضاح وزیر امروز در صحن مطرح می‌شود و رئیس جمهور نیز در راستای دفاع از شیخ السلام در صحن علنی حضور خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: طرح برخی از کارهای بزرگ در مجلس نشان از نزدن است و نمی‌دانم که چرا این گونه طرح‌ها در مجلس انجام می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از مجلس هشتم تاکنون یک سوالی از وزیری دارم ولی هنوز در صحن علنی مطرح نشده است ولی در مجلس شاهد هستیم که ۴ نماینده تمامی کارهای مجلس را برعهده گرفته‌اند و و گاهی مرتضوی را بر مسند می‌نشانند و روز دیگر همچون امروز شیخ السلامی (وزیر كار) را بخاطر مرتضوی استیضاح می‌کنند. ولی هیات رئیسه مجلس در قبال این گونه حرکت‌ها اقدامی را انجام نمی‌دهد.

نماینده میاندوآب و شاهین دژ و تکاب در خانه ملت تصریح کرد: نمایندگان در مجلس همگی از سوی مردم به مجلس وارد شده‌اند و در قبال همین مردمی که هشت سال از میهن خود دفاع کرده‌اند مسوولند و باید به آنان پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان در استیضاح وزیر کار می‌بایست به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند که در این روزهای پایانی کار دولت استیضاح وزیر را انجام نمی‌‌دادند چرا که رسیدگی به مشککلات مردم اهمیتش از استیضاح وزیر بیشتر است.

وی در راستای حوزه انتخابیه خود نیز گفت: در هفته گذشته به هر نقطه از حوزه انتخلابیه می‌رفتم مردم گلایه از تورم داشتند و حتی دهک‌های پایین حوزه انتخابیه من نیز از اجرای فازدوم هدفمندی یارانه‌ها سخت نگران بودند و اجرای این طرح را ایجاد تورم مضاعف درکشور می‌دانستند. 

وی افزود: نهادهای حمایتی در حوزه انتخابیه‌ام اعم از سازمان بهزسیتی و تامین اجتماعی و کمیته امداد به دلیل نبود بودجه نمی‌تواند کمک‌های مورد نیاز را به مردم و کسانی که تحت پوشش آنان قرا دهند را تامین کند.

عیسی‌زاده با بیان این مطلب که ۶۵ درصد جامعه کشور در مناطق محروم سكونت دارند، گفت: مناطق محروم کشور قشر عظیمی از جانعه را به خود اختصاص داده است ولی تاکنون برای رفع مشکلات این مردم چه کارهایی از سوی دولت و مجلس صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ما همواره بیان می‌کنیم که مطیع فرمایشات رهبری هستیم اما نمی‌دانم آیا به فرمایش رهبری در خصوص رسیدگی به معیشیت مردم چقدر توانسته‌ایم عمل كنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: شهرستان میاندوآب در حالی که میان دو رودخانه قرا گرفته ولی با مشکل آب شرب مواجه است و با هرکسی که این موضوع را مطرح می‌کنیم خنده‌اش می‌گیرد ولی نمیدانم چرا وزیر نیرو نمی‌خندد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه بیان کرد: امروزه همه محصولات کشاورزان که در سالیان گذشته در کشور تولید می‌شده  از چین و دیگر کشورهای دنیا وارد می‌کنیم و می‌ترسم که فردا نیز ماست و دوغ‌مان نیز از چین وارد شود. با همه این اوصاف همواره بیان می‌کنیم در کشور به خود کفایی رسیده‌ایم.

وی در راستای اجرای عملیات‌های عمرانی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش نیز بیان کرد: در زمینه آبیاری قطره‌ای تمام زیر ساخت‌ها و بودجه فراهم شده است اما درصد پیشرفت ما تنها ۱۰ درصد بوده است.

عیسی‌زاده تصریح کرد: دفع سرما زدگی و آفت میوه‌ها صنایع تبدیلی شهرستان‌های میاندوآب تکاب و شاهین دژ تنها ۳ درصد پیشرفت داشته‌اند.

عضو کمیسوین اجتماعی در زمینه تولید محصولات باغی نیز بیان کرد: در این زمینه نیز بین یک تا سه درصد پیشرفت کرده‌ایم و این‌ها همه ناشی از بی‌تدبیری مدیران می‌باشد.

وی در رابطه با تعاونی‌ها و واحدهای تولیدی در این شهرستان نیز گفت: تعدا بسیاری از تعاونی‌ها در این شهرستان‌ها تعطیل شده‌اند و آن مقدار باقی مانده نیز در آینده نزدیک تعطیل می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز