خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در گفت‌و‌گو با ایلنا:

طراحان استیضاح به دنبال اثبات تئوری‌های خود هستند

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۲۸

عده‌ای از نمایندگان درخصوص تصمیم گیری‌های خود بریده به مسائل توجه می‌کنند/ باید در تصمیم گیری‌هامیان به گونه‌ای عمل کنیم که در این شرایط حساس بهانه به دست دشمن ندهیم/ در زمینه استضیاح و طرح تحقیق و تفحص‌ها، خطی در مجلس بوجود ٱمده است.

ایلنا: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: طراحان استیضاح اهداف خاصی را در کشور و مجلس دنبال می‌کنند که برخی از این اهداف را می‌توان سیاسی دانست و این طراحان به دنبال اثبات تئوری‌های خود هستند.
بهرام بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی گفت: عده‌ای از نمایندگان درخصوص تصمیم‌گیری‌های خود بریده به مسائل توجه می‌کنند و در‌‌ همان لحظه خاص دست به اقداماتی می‌زنند.
وی در ادامه افزود: اگر این عده از بیرون به مجموعه نگاه کند و نگاه‌شان بریده به مسائل نباشد قطعا تصمیم‌گیریشان هم جمعی خواهد بود و مشاهده خواهند کرد که وزیر کار در عزل و نصب‌ها اختیاری از خود ندارد.
عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: ما باید در تصمیم گیری‌هامیان به گونه‌ای عمل کنیم که در این شرایط حساس بهانه به دست دشمن ندهیم.
عضو فراکسیون اکثریت اصولگرایان مجلس بیان کرد: ما باید امروز دقت کنیم تا در این شرایط حساس که ایران تحت فشار تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن است فضای کنونی کشور را آرام نگاه داریم.
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر امروز همه افراد بخواهند برای دستیابی به اهداف خود بر طبل تفرقه در کشور بکوبند به دشمن کمک کرده‌اند چراکه دشمن به دنبال همین است که با ایجاد تفرقه میان ملت و دولت به اهداف خود در ایران اسلامی دست یابند.
این نماینده مجلس در ادامه گفت: در زمینه استضیاح و طرح تحقیق و تفحص‌ها، خطی در مجلس بوجود ٱمده است که اقدامات خود را از ماه‌های قبل شروع کرده است که اسم این افراد را می‌توانیم در همه طرح‌ها که پای مخالفت با دولت به میان آمده مشاهده کنیم.
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طراحان استیضاح اهداف خاصی را در کشور و مجلس دنبال می‌کند که برخی از این اهداف را می‌توان سیاسی دانست و به نظر من این طراحان به دنبال اثبات تئوری‌های خود در مجلس هستند.
بیرانوند اذعان داشت: در این ماههای پایانی دولت استیضاح شیخ‌الاسلامی چندان مفید و مثمر ثمر واقع نخواهد شد و طراحان باید به جای بازی طرح‌های خود به دنبال طرح‌هایی باشند که نیازهای اساسی و اصلی مردم را بتواند مرتفع سازد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یادآور شد: انجام استیضاح در این برهه زمانی هزینه‌بر است و طراحان باید تلاش کند تا بجای بروز هزینه برای ملت و نظام الویت‌های اصلی کشور را مد نظر قرار دهند.
عضو فراکسیون اکثریت اصولگرایان مجلس در رابطه با حضور و کاندیدای این فراکسیون در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرچه به زمان انتخابات نزدیک شویم قطعا فراکسیون اصولگرایان نیز در این عرصه سکوت را سرلوحه کارشان قرار نخواهند داد و به طور جدی در انتخابات ریاست جمهورورود پیدا خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز