خبرگزاری کار ایران

نماینده میانه با ایلنا مطرح کرد:

احمدی‌نژاد گفت زیر بار شروط نمایندگان نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۴۵

شروط نمایندگان را خلاف اصل قانون اساسی می‌دانم/طبق قانون اساسی رئیس جمهور می‌تواند در صحن علنی حضور یابد و گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست شب گذشته مطرح کرد که زیر بار شروطی که نمایندگان برایم گذاشته‌اند نمی‌روم چرا که شروط نمایندگان را خلاف اصل قانون اساسی می‌دانم.

سید بهلول حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نشست شب گذشته مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور در این نشست بیان کرد طبق قانون اساسی رئیس جمهور می‌تواند در صحن علنی حضور یابد و گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه کند.

وی افزود: رئیس جمهور بیان کرد که برای حضور من در مجلس شرطی معین شده که اگر این شرط برپایه تعامل باشد این شرط را خواهم پذیرفت ولی به غیر از این من زیر بار شروط نمایندگان نخواهم رفت چرا که شروط نمایندگان را خلاف اصل قانون اساسی می‌دانم.

نماینده میانه تصریح کرد: رئیس جمهور در نشست شب گذشته بیان کرد که در روز جهارشنبه در راستای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز صحبت‌هایی را خواهم کرد.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تصریح کرد: شرط گذاشتن برای رئیس جمهور پیرامون حضورش در صحن علنی مجلس خلاف قانون اساسی و احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور مجری قانون اساسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز