خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

رایزنی وزارت کار برای جلوگیری از طرح مباحث در صحن علنی مجلس

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۸۹

در این جلسه تاکید شد تا آنجایی که امکان دارد قبل از طرح سوال در صحن علنی مجلس، مشاورین وزارتخانه، نمایندگان را قانع کنند چرا که پاسخ به سوال از عهده وزارت خانه خارج است.

هفته گذشته، نشست مشترکی میان نمایندگان ادوار، تعدادی از مسئولان وزارت تعاون و همچنین مسئولان بهزیستی برگزار شد که طی این جلسه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم عدم مطرح شدن مباحث مربوط به وزارتخانه در صحن علنی مجلس تاکید کرده است.

 

همت بیگ مرادی نماینده دور پنجم مجلس شورای اسلامی در رابطه با این نشست مشترک به خبرنگار ایلنا گفت: عقیده وزیر و معاونین وزارت تعاون  این است که مشکلات موجود با بحث و گفت‌و‌گو حل و فصل شود.

وی افزود: در این نشست مقرر شد تا مدیران کل و مشاورین امور مجلس وزارت کار، هرسه هفته یک بار بصورت چرخشی در سازمان‌های مربوطه خود جلسه‌ای برای بررسی مسائل وزارت خانه برگزار کنند.

مشاور امور مجلس سازمان بازنشستگی کل کشور افزود: در این نشست اعضا به این نتیجه رسیدند که مشاورین به دور از جنجال و حاشیه سازی به نمایندگان پاسخ دهند.

مشکلات حوزه انتخابیه حل می‌شود


نماینده دور پنجم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نشست ماهیانه نمایندگان مجلس با مشاورین امور مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  در رابطه با موانع موجود برای نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بوده است.

عضو شورای مركزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار، لزوم تعامل با نمایندگان مجلس و بررسی مشکلات وزارت خانه‌ها و زیر مجموعه‌های آن در رابطه با بحث بودجه و گستردگی وزارت خانه را از دیگر مباحث مطرح شده دانست.


عضو شورای مرکزی جبهه حامیان ولایت در ادامه گفت: در این نشست همچنین بر وحدت و همکاری گسترده با نمایندگان مجلس تاکید شد.

بیگ مرادی اضافه کرد: نظر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این است که مشکلات موجود میان نمایندگان و وزارت خانه با بحث و گفت‌و‌گو حل و فصل شود و نیازی نیست که این مسائل به مجلس کشیده شود.

وی تاکید کرد: در این جلسه تاکید شد تا آنجایی که امکان دارد  قبل از طرح سوال در صحن علنی مجلس، مشاورین وزارتخانه، نمایندگان را قانع کنند  چرا که پاسخ به سوال از عهده وزارت خانه خارج است.


لازم به ذکر است در نشست  مشترک معاون حقوقی وزیر رفاه و تامین اجتماعی، همت بیگ مرادی مشاور امور مجلس سازمان بازنشستگی کشور، ظهرایی سرپزست دفتر امور مجلس در سازمان بهزیستی، حسینی معاون حقوقی امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، جواهری مدیر کل دفتر امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، شامخی معاون امور مجلس و استان‌های صندوق مهر امام رضا (ع)، حاجلو رابط امور مجلس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، الیاسی رابط امور مجلس بانک توسعه تعاون، باقری رابط امور مجلس سازمان بیمه سلامت ایران و نیازی مدیر کل امور مجلس وزارت خانه تعاون رفاه و تامین اجتماعی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز