خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت محمد(ص):

حاج‌بخشی از خواص با بصیرت بود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۷

جنگ تبلیغات خاص خود را می خواست/ حاج بخشی با شعارهای خود توانست تبلیغات دشمن را خنثی کند/ حاج بخشی سهم بسیاری در دفاع مقدس داشت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: برخی خواص در کشور هستند ولی خواص بی بصیرتند و برخی نیز خواصند اما با بصیرت. حاج بخشی از جمله خواصی بود که بصیرت داشت و همواره به دنبال سمعا و طاعتا از امام(ره) بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در اولین مراسم سالگرد یادبود ذبیح الله بخشی گفت: حاج بخشی از شخصیت های برجسته دفاع مقدس بود و وی فرد معمولی برای جبهه و جنگ نبود.

وی افزود: جنگ تبلیغات خاص خود را می‌خواست و حاج بخشی یکی از افرادی بود که با شعارهای خود توانست تبلیغات دشمن را خنثی کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: زمانی که در جزیره مجنون دشمن جنگ روانی علیه رزمندگان اسلام به راه انداخته بود رزمندگان صحبت های مقام معظم رهبری را که در یکی از نمازجمعه های تهران با زبان عربی خطبه قرائت کرده بود را از بلند گوهای قایق موتوری ها برای مقابله با دشمن پخش می کردند و دشمن نیز زمانی که بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری از بلندگوها پخش می شد بلندگوها را به هوا می فرستادند.

وی در ادامه به نقش تبلیغات اشاره کرد وگفت: تبلیغات نقش مهمی هم در جنگ هم در دیگر مسایل روز کشور دارند به گونه ای که صدای  شعر آهنگران در حزب جمهوری پخش شد 300 نفر از این حزب در همان لحظه برای حضور در جبهه ثبت نام کردند.

حجت الاسلام گواهی در ادامه تصریح کرد: حاج بخشی سهم بسیاری در دفاع مقدس داشت و نگاهش یک نگاه خدایی بود.

وی گفت: همیشه بیان می کنند که یک دست صدا ندارد اما در روز عاشورا دیدیم که دستان مبارک حضرت ابواالفضل العباس (ع) چه غوغایی به راه انداخت و در جنگ تحمیلی علیه ایران نیز شاهد بودیم که چه دستان و پاهایی از بدن ها جداشدند ولی چگونه توانست پیروزی را نصیب رزمندگان کنند.


مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به وجود حاج بخشی اشاره کرد و گفت: وجود حاج بخشی به سه بخش تقسیم می شد. یک بخش که وجود خودش بود، یک بخش نیز به خدا مربوط می شد و بخش دیگری اش به خاک بر می گشت. به گونه ای که اگر کسی وجودش خدایی شود بداند که همه اقداماتش نیز خدایی می‌شود.


حجت الاسلام گواهی در پایان خاطرنشان کرد: برخی خواص هستند، ولی خواص بی بصیرت و برخی نیز خواصند اما با بصیرت که حاج بخشی از جمله خواصی بود که بصیرت داشت و همواره به دنبال سمعا و طاعتا از امام بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز