خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان در گفت و گو با ایلنا:‌

با وجود شرایط خاص‎، برخی مسئولان رفتار اشرافی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۶

باید طوری رفتار کنیم که برای مردم ملموس شود که زندگی آنها نیز در سطح خودشان است. اما الان مردم ما چنین احساسی ندارند و رفتارهای اشرافی گرایانه بین مردم و مسئولین جدایی می اندازد.

نماینده اصفهان با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در خصوص حفظ آرامش در کشور اظهار داشت: ‌ آرامش معنی‌اش این است که ما هر قدمی که برداریم و باعث دلخوری و کشمکش در کشور می‌شود و آرامش را بر هم می‌زند پرهیز کنیم.

کامران با تاکید بر این مطلب به خبرنگار ایلنا یادآور شد: ‌ وقتی مباحثی اختلاف برانگیز مطرح شود دو طرف بحث‌هایی می‌کنند که برای هیچ کدام از طرفین فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: ‌ به جای این کار‌ها باید هزینه‌هایی که به مردم و به کشور تحمیل می‌شود را کم کنیم. متاسفانه اتفاقاتی که می‌افتد به مردم و به کشور هزینه وارد می‌کند و مسئولان نباید از این مساله غافل باشند.

نماینده اصفهان در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به ساده زیستی مسئولین تاکید کرد: ‌ یکی از مواردی که در شرایط فعلی می‌تواند به مردم دلگرمی و امید دهد رفتار ساده و ساده زیستی مسئولین است. این در حالی است که مسئولین ما در سطح کلی رفتار اشرافی دارند.

وی افزود: ‌ باید طوری رفتار کنیم که برای مردم ملموس شود که زندگی آن‌ها نیز در سطح خودشان است. اما الان مردم ما چنین احساسی ندارند و رفتارهای اشرافی گرایانه بین مردم و مسئولین جدایی می‌اندازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز