خبرگزاری کار ایران

لاریجانی با سیل‌زدگان مازندرانی ابراز همدردی کرد

کد خبر : ۱۲۷۲۷

وقوع سیل و سیلاب و سایر حوادث و سوانح طبیعی که هر از چندگاهی در کشور رخ می‌دهد، ضرورت برنامه‌ریزی در جهت مقابله و پیشگیری از بروز خسارات و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط را پراهمیت می‌سازد.

رییس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در پیامی با خانواده‌های جان ‌باختگان و خسارت‌دیدگان حادثه سیل اخیر در استان مازندران ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا از اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی در این پیام، از وقوع حادثه سیل در بخش‌هایی از استان مازندران به ویژه شهرستان بهشهر که منجر به وارد آمدن آسیب‌ها و خسارات فراوان و جان باختن تعدای از هموطنان شد، ابراز تاسف کرده است.

لاریجانی، افزود: وقوع سیل و سیلاب و سایر حوادث و سوانح طبیعی که هر از چندگاهی در کشور رخ می‌دهد، ضرورت برنامه‌ریزی در جهت مقابله و پیشگیری از بروز خسارات و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط را پراهمیت می‌سازد.

وی ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و خسارت‌دیدگان این حادثه، بر تسریع در امدادرسانی و کمک به مردم مناطق سیل‌زده از سوی دست‌اندرکاران و مسوولان مربوطه تاکید کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام خود از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز