خبرگزاری کار ایران

نماینده لاهیجان:

مشکل در نظام اجرایی و تقنین به نظارت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴

ما در ۴ سال به مردم گفتیم عدالت است، حق است، آزادی است اما در ۴ سال بعد به آن‌ها گفته‌ایم اشتباه کرده‌ایم و باید بروید.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از پایه و اساس نظارت درست انجام می‌شد این همه اتهام نثار ملت نمی‌شد باور کنید که مشکل در نظام اجرایی تقنینی و نظارت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ایرج ندیمی در راستای موافقت با طرح الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش درصحن علنی امروز مجلس خطاب به نمایندگان گفت: چرا در راستای تقنین قوانین درست رفتار نمی‌کنیم و ۴ سال مردم را به صحنه می‌آوریم و بعد از ۴ سال به آن‌ها می‌گوییم که بروند در این ۴ سال ما اشتباه کرده‌ایم.

وی افزود: ما در ۴ سال به مردم گفتیم عدالت است، حق است، آزادی است اما در ۴ سال بعد به آن‌ها گفته‌ایم اشتباه کرده‌ایم و باید بروید.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه مشکل در ما و در نظام اجرایی و نظارت است گفت: اگر نظارت از اول و پایه درست اجرا می‌شد در حال حاضر اتهام نثار ملت نمی‌شد و باور کنید که رفتار ما غلط است.

وی با بیان این مطلب که معمار انقلاب اسلامی ایران انقلاب را آفرید تا حکم و قول نمایندگان به ملت قول سدید باشد گفت: ما برای مردم در یک دوره‌ای حق ایجاد می‌کنیم و ۴ سال بعد به آن‌ها می‌گوییم اشتباه کرده‌ایم و باید بروند این مردم شایسته توهین و استهزاء نیستند و چرا باید در مقابل رفتار ما این گونه پاسخ پس بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز