خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد در صحن علنی مجلس:

آموزش و پرورش در استخدام ۲ هزار نفر از حق التدریسی‌ها تبعیض قائل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲

محمد قسیم عثمانی در مجلس هشتم شورای اسلامی با آوردن این طرح و تصویب آن توانست ۲۵ هزار از نیروهای حق التدریسی را استخدام کند باید دید چرا این همه نیرو در آموزش و پرورش استخدام شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح محمد قصیم عثمانی ۲۵ هزار نفر از نیروهای حق التدریسی به استخدام آموزش و پرورش در آمده‌اند اما وزارت آموزش و پرورش در استخدام ۲ هزار نفر تبعیض قائل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا جبار کوچکی‌نژاد در صحن علنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی در دفاع از طرح الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش بیان کرد: محمد قسیم عثمانی در مجلس هشتم شورای اسلامی با آوردن این طرح و تصویب آن توانست ۲۵ هزار از نیروهای حق التدریسی را استخدام کند باید دید چرا این همه نیرو در آموزش و پرورش استخدام شدند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در استخدام ۲ هزار نفر تبعیض قائل شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: رسیدگی به وضع حق التدریسی‌ها کار خلاف قانونی نیست و نمایندگان ملت نباید با تصویب قوانینی به ملت توهین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز