خبرگزاری کار ایران

غلامحسین الهام:

مراسم تحلیف تعریف قانونی ندارد

کد خبر : ۹۹۴۳۰

مصوبات دولت را فقط دولت می‌تواند لغو کند این مصوبات مربوط به دولت نیست بلکه مربوط به ملت است و اگر حق مکتسبه‌ای برای کسی ایجاد کند باید حفظ شود و اگر کسی آسیب ببیند می‌تواند شکایت کند.

سخنگوی دولت احمدی‌نژاد گفت:اگر دولت جدید دفتر رئیس‌جمهور سابق را ببندد قطعا او نیز می‌پذیرد احمدی‌نژاد با همه چیز راحت کنار آمده است او تنها با دشمن کنار نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین الهام در حاشیه مراسم ختم پدر صادق محصولی در جمع خبرنگاران در خصوص لغو برخی مصوبات دولت دهم توسط دولت جدید عنوان کرد: مصوبات دولت را فقط دولت می‌تواند لغو کند این مصوبات مربوط به دولت نیست بلکه مربوط به ملت است و اگر حق مکتسبه‌ای برای کسی ایجاد کند باید حفظ شود و اگر کسی آسیب ببیند می‌تواند شکایت کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد هم اکنون مشغول به چه کاری است،گفت: وی مشغول به کارهای دانشگاهش است.

در ادامه خبرنگاری از الهام پرسید اگر دولت جدید دفتر رئیس‌جمهور سابق را ببندد احمدی‌نژاد چکار خواهد کرد؟ گفت: قطعا او نیز می‌پذیرد احمدی‌نژاد با همه چیز راحت کنار آمده است او تنها با دشمن کنار نمی‌آید.

الهام همچنین در پاسخ به این سوال که چرا احمدی‌نژاد درجلسه مجمع حضور نیافت،گفت: من اطلاعی ندارم.

وی همچنین در واکنش به عدم حضور احمدی‌نژاد در مراسم تحلیف نیز عنوان کرد: دلیلی ندارد که وی در مراسم تحلیف حضورداشته باشد مراسم تحلیف تعریف قانونی ندارد ضمن اینکه من اطلاعی ندارم که وی دعوت شده باشد یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز