خبرگزاری کار ایران

نامجو:

احمدی‌نژاد مشغول راه‌اندازی دانشگاه ایرانیان است

کد خبر : ۹۹۴۱۹

قرار است برای تدریس در دانشگاه ایرانیان اساتیدی از خارج از کشور دعوت شوند/دکتر نیستم که بتوانم تدریس کنم/از فردا کار خود را در بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور آغاز خواهم کرد.

وزیر سابق نیرو گفت: قرار است اساتیدی از خارج از کشور برای تدریس در دانشگاه ایرانیان دعوت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نامجو وزیر سابق نیرو در حاشیه مراسم ختم پدر صادق محصولی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما در دانشگاه ایرانیان حضور خواهید داشت، گفت: خیر. البته از من دعوت شده است اما من دکتر نیستم که بتوانم تدریس کنم سطحی که این دانشگاه دنبال می‌کند در حد دکتری است و قرار است اساتیدی از خارج از کشور به آن بیایند.

وی افزود: من مشغول به کار دیگری شدم و از فردا کار خود را آغاز خواهم کرد و آن حضور در بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور است.

نامجو همچنین در پاسخ به این سوال که هم اکنون احمدی‌نژاد مشغول به چه کاری است؟ گفت: وی حالش خوب است و شبانه‌روز برای راه‌اندازی دانشگاه ایرانیان تلاش می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چرا احمدی‌نژاد در مراسم تحلیف روحانی شرکت نکرد؟گفت: حتما رسم براین نبوده به نظر من این عرف وجود نداشته است البته من خود را تاکنون درگیر این مسائل نکرده‌ام.

وی در پایان در خصوص احتمال حضور در دانشگاه ایرانیان عنوان کرد: اگر از من درخواست شود قطعا در خدمت خواهم بود اما سطح من سطح مهندسی است و تحصیلات دکتری ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز