خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

هر تهدیدی علیه کشورمان را به شدت پاسخ می‌‌دهیم

کد خبر : ۹۹۳۶۰

دشمنان ما هرکدام در باتلاقی از مشکلات گیر کرده‌اند و ما با اشراف کامل اطلاعاتی و داشتن نیروهای مسلح قدرتمند، از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی برخورداریم و هر تهدیدی علیه کشورمان را به شدت پاسخ می‌‌دهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان ما هرکدام در باتلاقی از مشکلات گیر کرده‌اند و ما با اشراف کامل اطلاعاتی و داشتن نیروهای مسلح قدرتمند، از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی برخورداریم و هر تهدیدی علیه کشورمان را به شدت پاسخ می‌ دهیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی در حاشیه همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، بصیرت‌افزایی و افزایش آمادگی معنوی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در راستای تقویت آمادگی نظامی است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه به همراه سایر یگان‌های نیروهای مسلح همواره آمادگی خود را حفظ کرده است و امروز این نیرو از توانایی و آمادگی رزمی بالا برخوردار است و روحیه کارکنان در سطح عالی قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، آمادگی سپاه برای پاسخگویی به تهدیدات را کامل ارزیابی کرد و گفت: اگر تهدیدی باشد، نیروهای مسلح مقتدر کشور پاسخگو خواهند بود و نیروی زمینی سپاه برای مقابله با هر تهدیدی از آمادگی بسیار کامل برخوردار است.

بر اساس این گزارش، همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز