خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

وزارت دفاع در بالاترین سطح، پشتوانه اقتدار ملی است

کد خبر : ۹۹۲۳۸

اگر روحیه گسستن از خود و پیوستن به حق حاکم شود، می‌توانیم به همه اهدافمان برسیم و هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت ما را متوقف کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اگر روحیه گسستن از خود و پیوستن به حق حاکم شود، می‌توانیم به همه اهدافمان برسیم و هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت ما را متوقف کند.

به گزارش ایلنا، حسین دهقان، به مناسبت هفته دولت در جمع معاونان، مدیران و کارکنان وزارت دفاع تاکید کرد: باید با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و تحمل سختی‌ها خالصانه قدم برداریم تا لطف و عنایت خدا نیز شامل حال ما شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دو خدمتگزار صدیق، فدایی تمام عیار و تربیت یافته حضرت امام (ره) و مکتب سرخ تشیع، شهیدان رجایی و باهنر گفت: خون این شهیدان بزرگوار ضمن نقش بر آب کردن تمامی توطئه‌ها و اهداف شیطانی دشمنان که درصدد بازگرداندن نظام سلطه و استبداد بودند، روحیه ایثار و خدمت خالصانه را در کالبد جامعه تزریق کرد.

وزیر دفاع رمز ماندگاری و الگو شدن شهیدانی همچون بهشتی، رجایی و باهنر را از خود گذشتن و به حق پیوستن دانست و افزود: اگر بخواهیم تداوم‌بخش راه شهیدان و تحقق‌بخش آرمان‌های بلند امام شهیدان(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشیم باید این روحیه را در همه امور نصب‌العین خود قرار دهیم.

وی رضایت فرماندهی معظم کل قوا و پشتیبانی مؤثر از نیروهای مسلح به بهترین شکل و در بالاترین سطح را از راهبردهای وزارت دفاع برشمرد و تصریح کرد: باید با وحدت، همدلی و تقویت فضای ایمانی و اسلامی در سایه تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان یک سرباز فداکار، آگاهانه، متعهدانه و دلسوزانه مأموریت و تکالیفی را که برعهده داریم به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسانیم.

دهقان با اشاره به جایگاه شایسته وزارت دفاع در دولت و نیروهای مسلح نیز اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم با همه وجود و با کار و تلاش مضاعف، از این جایگاه صیانت و روز به روز آن را ارتقا بخشیم و راهی که شهیدان و بزرگان در وزارت دفاع در دوره‌های قبلی پیمودند با شتاب و نشاط بیشتری ادامه دهیم.

وزیر دفاع، حاکمیت فضای نقد منصفانه، نصیحت مشفقانه و امر به معروف و نهی از منکر را از عوامل پیشرفت و کاهنده ضریب اشتباهات عنوان کرد و گفت: با خیرخواهی در حق همدیگر، راه تعالی و کمال فردی و اجتماعی را هموار کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه "وزارت دفاع در بالاترین سطح، پشتوانه اقتدار ملی است"، اظهار کرد: امیدوارم با مدد الهی بتوانیم خدمتگزارانی صدیق، صالح، فداکار و پرتلاش برای نظام، رهبری معظم انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و مردم عزیز ایران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز