خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت از زنان در عرصه‌های مدیریتی استفاده كند

کد خبر : ۹۷۶۰۹

باید از زنان در پست‌های مدیریتی استفاده و شرایطی را فراهم کرد که آنها ظرفیت و توانایی خود را در بهبود امور كشور به منصه ظهور برسانند.

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه از برنامه‌های اصلی آقای روحانی استفاده از زنان در عرصه‌های مدیریتی است و به کابینه خود نیز این سفارش را کرده‌اند، گفت: باید از زنان در پست‌های مدیریتی استفاده و شرایطی را فراهم کرد که آنها ظرفیت و توانایی خود را در بهبود امور كشور به منصه ظهور برسانند.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت:با توجه به تاكید رییس جمهور در خصوص استفاده از زنان در عرصه‌های مدیریتی این انتظار وجود دارد كه وزرا در این راستا عمل كرده و از زنان توانمد در وزارتخانه های مختلف استفاده كنند. 

وی گفت: متاسفانه ساختار كشور به گونه‌ای است كه برای زنان امكان فعالیت برابر با مردان فراهم نیست.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اینكه نمایندگان در بررسی صلاحیت وزرای باقیمانده مصلحت مردم را بر منافع شخصی و سیاسی مقدم بدارند، گفت: هرچند نباید حق نمایندگان را در آزادی رای به وزرای پیشنهادی نادیده گرفت اما به نظر می‌رسد در پاره ای از موارد نمایندگان به جای توان و برنامه وزرای پیشنهادی روی مسائل سیاسی و جناحی متمركز شده بودند.

جلودارزاده ادامه داد: هر چند بداخلاقی‌های سیاسی در جریان رای اعتماد به وزرا صورت گرفت اما کلیت مجلس سعی می‌كرد تا انجا كه می‌تواند مانع اقدام افراطیون شود.

وی گفت: صلاح مردم و جوانان در این بود که تکلیف این سه وزارتخانه زود‌تر مشخص می‌شد كه این امر صورت نگرفت. امیدواریم هر چه زودتر این افراد معرفی شده و با رای اعتماد نمایندگان به دولت بپیوندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز