خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی به عنوان رییس بنیاد فرهنگی صبح قریب معرفی شد

کد خبر : ۹۳۷۲۶

صهیونیست‌ها با نفوذی که داشتند طی دو سال درخصوص مسئله خلیج فارس اختلاف جدی را بین ما و عرب‌ها ایجاد کرده‌اند و حتی در جستجوگر گوگل نقشه‌های کذایی به تصویر کشیدند.

ایلنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران کانون جوشش میلیارد‌ها مسلمان علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایلنا، "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته، 11 مردادماه، با حضور در مراسم افطاری بنیاد فرهنگی صبح قریب اظهار داشت: ایران امروز در راهپیمایی روز قدس کانون جوشش میلیارد‌ها مسلمان و انسان علیه صهیونیست‌ها بود.

وی به نفوذ صهیونیست‌ها در بازارهای اقتصادی اشاره و تصریح کرد: صهیونیست‌ها در بازارهایی همچون بورس و همچنین ۵ الی ۶ بازار فعال اقتصادی دنیا حضور دارند و پشت پرده بسیاری از مسائل سیاسی بین‌الملل هستند.

به گفته وی؛ صهیونیست‌ها با نفوذی که داشتند طی دو سال درخصوص مسئله خلیج فارس اختلاف جدی را بین ما و عرب‌ها ایجاد کرده‌اند و حتی در جستجوگر گوگل نقشه‌های کذایی به تصویر کشیدند.

رضایی ضمن ابراز امیدواری از اینکه که بنیاد فرهنگی صبح قریب تبدیل به یک مؤسسه فرهنگی خارج از ایران و کانون فرهنگی در همه ابعاد برای بشریت باشد از خانواده طهرانی‌مقدم به دلیل ایجاد این بنیاد فرهنگی تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همچنین در این مراسم محسن رضایی به عنوان رییس جدید بنیاد فرهنگی صبح قریب معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام اختری، رییس پیشین این بنیاد تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز