خبرگزاری کار ایران

در مراسم افطاری اصلاح‌طلبان در تبریز اعلام شد؛

درخواست اصلاح‌طلبان از روحانی، تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید است

کد خبر : ۹۱۱۲۱

لازمه تحقق این شعار‌ها وجود آزادی بیان و مطبوعات در جامعه است؛ امروز مطبوعات چشم جامعه هستند و هیچ چیز از چشم آنان پوشیده نخواهد ماند.

تالار پتروشیمی تبریز شنبه ۲۹ تیر پذیرای جمع کثیری از نیروهای اصلاح طلب آذربایجان بود. بیش از ۶۰۰ نفر از فعالین اصلاح طلب به همراه جمعی از فعالین ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تبریز گرد هم آمده بودند تا به رسم شیرین افطاری پس از مدت‌ها و به دور از فضای معمول در این سال‌ها دور هم بنشینند و از درد‌ها و دغدغه‌های مشترک بگویند.

به گزارش ایلنا، شركت كنندگان در این جلسه هدف از این ضیافت را تجدید دیدار با اصلاح طلبان استان اعلام كردند.

آنها در ادامه درخواست‌های جبهه اصلاح طلب استان از دکتر روحانی را ایجاد بستر‌های لازم برای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید اعلام كرده و گفتند: لازمه تحقق این شعار‌ها وجود آزادی بیان و مطبوعات در جامعه است؛ امروز مطبوعات چشم جامعه هستند و هیچ چیز از چشم آنان پوشیده نخواهد ماند.

نمایندگان سابق مجلس، فرمانداران سابق، اساتید دانشگاه، حقوقدان‌ها، معلمان، کشاورزان، کارگران، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه كه در این ضیافت حضور داشتند،اظهار امیدواری كردند كه دولت یازدهم بتواند بر اساس وعده‌های انتخاباتی دکتر روحانی و منافع ملی و اصول قانون اساسی زمینه را برای گشایش امور در عرصه سیاست و اقتصاد و جامعه فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز