خبرگزاری کار ایران

عصر روز گذشته انجام شد؛

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۷

در این دیدار درباره مهم‌ترین حوزه‌های چالشی نیروی انتظامی از جمله مبارزه با موادمخدر، مرز و مرزبانی و حوزه راهنمایی و رانندگی به رئیس‌جمهور منتخب گزارش ارائه شد.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصرروز یکشنبه به همراه معاونان خود با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی پس از این دیدار در تشریح جزئیات این دیدار گفت: درباره مهم‌ترین حوزه‌های چالشی نیروی انتظامی از جمله مبارزه با موادمخدر، مرز و مرزبانی و حوزه راهنمایی و رانندگی به رئیس‌جمهور منتخب گزارش دادیم.

وی افزود: در همه این حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داریم اما کارهای زیادی هم باقی مانده که انجام دادن آن‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری است.

احمدی‌مقدم گفت: در این دیدار همچنین مسائل اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی بحث شد و آخرین وضع به استحضار رییس‌جمهور منتخب رسید که روحانی نیز دیدگاه‌های خوبی در این باره مطرح کرد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این دیدار بر حقوق شهروندی، ‌ امنیت حریم خصوصی و اقتدار همراه با محبوبیت در نیروی انتظامی تاکید شد.

احمدی‌مقدم ادامه‌داد: با دید وسیع، اطلاعات دینی و مدیریتی و امنیتی که رییس‌جمهور منتخب دارند امیدواریم دولت روحانی، برای نیروی انتظامی فرصت مناسب فراهم کند تا این نیرو بتواند در حوزه نظم، امنیت و آرامش، خدمات بهتری به مردم عرضه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز