خبرگزاری کار ایران

زیبا کلام در گفت‌وگو با ایلنا:

اقلیت تندرو در كار دولت منتخب مانع تراشی نكنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۴

مهم‌ترین شاخصه حزب فراگیر دموکراسی خواهی و وفاداری به آن و آزادی خواهی است که به نظر می‌رسد جای چنین حزبی در سپهر سیاسی ایران خالی است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت:مهم‌ترین شاخصه حزب فراگیر دموکراسی خواهی و وفاداری به آن و آزادی خواهی است که به نظر می‌رسد جای چنین حزبی در سپهر سیاسی ایران خالی است.

صادق زیباكلام در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد اظهارات صورت گرفته از سوی نمایندگان در مورد شرایط معرفی وزرای کابینه دولت روحانی بیان داشت: اصولگرایان بهتر است به جای اینکه با تصویب این آیین نامه‌ها در کار روحانی اخلال بوجود آورند قدری در خلوت کلاه خود را قاضی کنند و از خود بپرسند که ما ۸ سال همه تریبون‌ها را در اختیار داشتیم و در منبر و مطبوعات هرچه خواستیم گفتیم اما با این حال نیز مردم به ما «نه» گفتند.

زیبا کلام با تاکید بر اینکه اصولگرایان باید «نه» مردم نسبت خودشان را بپذیرند، گفت: بهتر است اقلیت تندرو بیش از این در کار مردم و کشور و دولتی که اکثریت مردم به آن رای داده‌اند مانع تراشی نکنند و با  آیین نامه‌های مختلف مشکلاتی برای کشور ایجاد نکنند.

وی همچنینی با اشاره به پیشنهاد عارف مبنی بر تشکیل حزب فراگیر نیز گفت: مهم‌ترین شاخصه این حزب دموکراسی خواهی و وفاداری به آن و آزادی خواهی است که به نظر می‌رسد جای چنین حزبی در سپهر سیاسی ایران خالی است.

این فعال سیاسی ادامه داد:معتقدم افرادی همچون عارف و بسیاری از دموکراسی‌خواهان می‌توانند در تشکیل این حزب با موفقیت عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز