خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بجنورد با اشاره به سفر قریب الوقوع مقام معظم رهبری:

مردم خراسان شمالی نماز شكر به جای می‌آورند

asdasd

بسیاری از افراد در این کشور عایق دارند و این عایق سبب می شود تا به ولایت جذب نشوند، برای جذب به ولایت باید این عایق ها برداشته شود..

امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به سفر مقام معظم رهبری به این استان طی چند روز آینده، مردم این استان بعد از نماز جمعه نماز شکر را به جایی خواهند آورد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به این‌که همه آنچه در اسلام گفته شده در دو نکته گنجانده شده است، افزود: ارزش کلید ها که شامل مواردی مانند زکات، نماز و حج است و کلید ارزش ها نیز ولایت می باشد.

وی تاکید کرد: اگر کلید ارزش ها نباشد، نمی‌توان ارزش ها را درک کرد.

یعقوبی با بیان این‌که ما نظام‌مان ولایی است که مشخصه آن ولایت است، ادامه داد: هر جامعه ای که بخواهد وحدت پیدا کند باید امام داشته باشد.

وی اظهار داشت: بسیاری از افراد در این کشور عایق دارند و این عایق سبب می شود تا به ولایت جذب نشوند، برای جذب به ولایت باید این عایق ها برداشته شود.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دنیا در زمان های گذشته ایران را در زمره کشورها قرار نمی داد، و به ملت ما وحشی می گفتند، این در حالیست که در زمان حال به دلیل وجود مقام معظم رهبری بدون حضور ایران معادلات موجود در خاورمیانه حل نخواهد شد.

وی تاکید کرد: رهبر به ما ارزش و قیمت داد و در حال حاضر در دنیا خوانا شده‌ایم.

یعقوبی گفت: امام به ملت ما هویت، شخصیت و قدرت داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز