خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع از دستاوردهای بهداری در رزم سپاه بازدید کرد

asdasd

کارهایی برای افزایش قدرت تحرک در امدادرسانی در جبهه صورت گرفته است و هم از نظر طبی و هم تجهیزاتی و مراکز درمانی دستاوردهای خوبی در نیروی زمینی سپاه ایجاد شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره دستاوردهای بهداری در رزم نیروی زمینی سپاه گفت:‌ کارهایی برای افزایش قدرت تحرک در امدادرسانی در جبهه صورت گرفته است و هم از نظر طبی و هم تجهیزاتی و مراکز درمانی دستاوردهای خوبی در نیروی زمینی سپاه حاصل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بهداری در رزم نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو یک رکن در بهداری رزمی است و خلاقیت‌های نو و کارهای قابل توجهی در این حوزه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه نیز نشانی از احساس مسئولیت و همت نیروی زمینی سپاه و بهداری آن برای حرکت رو به جلو در این حوزه است.

وزیر دفاع ادامه داد:‌ کارهایی برای افزایش قدرت تحرک در امدادرسانی در جبهه صورت گرفته است و هم از نظر طبی و هم تجهیزاتی و مراکز درمانی دستاوردهای خوبی در نیروی زمینی سپاه ایجاد شده است.

وحیدی در پایان تاکید کرد: تلاش در حوزه بهداری رزم در نیروی زمینی سپاه با یک شیب نسبتا مناسب در حال صورت گرفتن است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز