خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری:

پاسداری تعطیل بردار نیست

کد خبر : ۸۲۸۰۸

بصیرت، هوشمندی، تدبیر، اخلاص و ایمان،‌ ‌تلاش و پشتکار و جدیت،‌ تقوا و معنویت و... از بخش های تفکیک ناپذیر انجام رسالت پاسداری است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پاسداری وظیفه‌ای است که در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و ما باید از همه ظرفیت‌های ممکن در راه تحقق این رسالت و وظیفه بهره بگیریم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو در بندرعباس با اشاره به رسالت سنگین پاسداری تأکید کرد: افتخار ما این است که شاگرد مکتب حضرت امام(ره) که همان مکتب ناب محمدی(ص) است هستیم.

وی افزود: بر اساس این مکتب، در هر فعالیت و اقدامی که برپایه قرب الهی توفیق انجام آن را پیدا می کنیم، مکلف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه فرع آن است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: پاسداران در آسمان معروف و شناخته شده هستند و بعضا در زمین گمنام و این خصلت پاسداران است.

وی در ادامه گفت: ما بر اساس اعتقاد به معاد، بهره‌گیری از فرصت عمر در راه خدمت به دین خدا و خلق خدا و صیانت از ارزش های انسانی و الهی را برخود فرض می دانیم.

تنگسیری با استناد به رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران درباره سپاه گفت: امام(ره) سپاه را یکی از مهمترین ستون‌های نگهدارنده نظام و انقلاب می‌دانستند و در تبیین منزلت رفیع پاسداری تعبیر ای کاش من هم یک پاسدار بودم را بیان فرمودند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درباره سپاه استناد کرد که پاسداران انقلاب، فرزندان معنوی امام(ره) و امت و وارثان حماسه های پیروزی و شهادت و پیروان راستین ولایت هستند.

تنگسیری اظهار داشت: پاسداری وظیفه‌ای است که در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و ما باید از همه ظرفیت‌های ممکن در راه تحقق این رسالت و وظیفه بهره بگیریم.

وی در پایان افزود: بصیرت، هوشمندی، تدبیر، اخلاص و ایمان،‌ ‌تلاش و پشتکار و جدیت،‌ تقوا و معنویت و... از بخش های تفکیک ناپذیر انجام رسالت پاسداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز