خبرگزاری کار ایران

اولین نشست خبری دكتر حسن روحانی با اصحاب رسانه/۹/

از عارف برای همكاری در دولت یازدهم دعوت می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۵

از همه نامزدان انتخاباتی و رقیب من بودند و لطف کردند و تبریک گفتند؛ خواستم که برنامه‌ها، افراد، دیدگاه‌ها و نظرات خود را معرفی و بیان کنند. ما از همه نیروهای شایسته و لایق دعوت به همکاری می‌کنیم. از عارف هم دعوت می‌کنم که با ما همکاری کنند و میل خودشان است که با ما همکاری کنند یا نه.

ایلنا: حسن روحانی در بخش نهم اولین نشست خبری خود در پاسخ به سوال روزنامه آفتاب یزد که پرسید؛ تعدادی از تماس‌گیرندگان با این روزنامه تقاضا کرده‌اند که عارف در کابینه باشد، گفت: آیا فقط این درخواست را از شما داشته‌اند یا در جای دیگر گفته‌اند؟!

وی ادامه داد: بنده از همه عزیزانی که نامزد انتخاباتی بودند و رقیب بودند و لطف کردند و تبریک گفتند؛ خواستم که برنامه‌ها، افراد، دیدگاه‌ها و نظرات خود را معرفی و بیان کنند زیرا ما از همه نیروهای شایسته و لایق دعوت به همکاری می‌کنیم. از عارف هم دعوت می‌کنم که با ما همکاری کنند و باز به میل خودشان است که با ما همکاری کنند یا نه.

روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار cctv درباره رابطه آینده ایران و چین گفت: بین ایران و چین رابطه خوبی بوده است و این رابطه ادامه خواهد داشت البته دولت ممکن است نکاتی را مدنظر داشته باشد که با مقامات چینی پیرامون آن به توافق خواهیم رسید اما در هر صورت ما با چین رابطه خوبی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره اختصاص بودجه علمی و تحقیقاتی به دانشگاه‌ها گفت: تلاش ما بر این است که کیفیت را بالا ببریم و مباحث دانشگاهی را به سمت کاربردی بودن هدایت کنیم و دانشجویان ما در پایان تحصیل بتوانند به تخصص‌های خوبی دست پیدا کنند.

حسن روحانی در پایان از اینکه به دلیل کمبود فضا و وقت همه خبرنگاران نتوانستند سوال خود را بپرسند، عذرخواهی کرد.

در این نشست بیشتر خبرنگاران شبکه‌های خارجی، غربی و بیگانه سوالات خود را مطرح کردند و فرصت کمتری به رسانه‌ها و خبرنگار‌های داخلی داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز