خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب نوید مردمسالاری اسلامی را می‌دهد

کد خبر : ۸۲۲۸۳

رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب و سایر کاندیداها و هوادارانشان یک الگوی مناسب است که می‌تواند دوره خوبی از رفتار سیاسی و مردمسالاری اسلامی را نوید بدهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر کاندیداهای ناموفق انتخابات ۸۸ ضمن احترام به آرای ملت، از قانون تمکین می‌کردند نه آن حوادث تاسف‌بار پیش می‌آمد و نه دشمنان انقلاب، امیدوار به حرکات جدید مثل تشدید تحریم‌ها و فشارها علیه ملت ما می‌شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای معاونین و مسئولین اقشار 22 گانه تخصصی بسیج، گفت: از رهبری داهیانه و هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز در خلق حماسه غرور آفرین سیاسی از صمیم جان تشکر می‌کنیم.

نقدی ضمن تشکر از همه کاندیداها به دلیل رعایت اخلاق و آرامش و متانت اظهار داشت: ‌ای کاش کاندیداهای ناموفق سال 88 ذره‌ای از اخلاق و منش کاندیداهای انتخابات 92 را داشتند.

وی به حوادث تلخ سال 88 اشاره کرد و افزود: اگر کاندیداهای ناموفق انتخابات 88 ضمن احترام به آرای ملت، از قانون تمکین می‌کردند نه آن حوادث تاسف‌بار پیش می‌آمد و نه دشمنان انقلاب، امیدوار به حرکات جدید مثل تشدید تحریم‌ها و فشارهای روانی علیه ملت ما می‌شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از برخورد سنجیده کاندیداها تصریح کرد: رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب و سایر کاندیداها و هوادارانشان یک الگوی مناسب است که می‌تواند دوره خوبی از رفتار سیاسی و مردمسالاری اسلامی را نوید بدهد.

وی در پایان با تاکید بر روشن شدن حقیقت سلامت نظام انتخاباتی ایران برای جهانیان و رسوایی مدعیان تقلب خاطرنشان کرد: باید مسببان فتنه با عذرخواهی از پیشگاه ملت بویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان مظلوم فتنه 88 به جرم بزرگ تاریخی خود اعتراف کنند اگرچه این اعتراف، آن فجایع بزرگ را جبران نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز