خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اسلامی کار در حمایت از حسن روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۳

حزب اسلامی کار ضمن تقدیر و ارزش نهادن به کنش سیاسی آقای دکتر عارف که عارفانه و خردمندانه برخرد جمعی و نظر جبهه اصلاحات مهر تایید زد؛ حمایت قاطعانه خود را از نامزدی آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی اعلام می‌كند.

حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای از نامزدی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی اعلام حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه فوق بدین شرح است:

انتخابات و حق عینی مردم در برگزیدن حاکمان و جابه‌جایی قدرت اصلی انکار ناپذیر در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و از اصول مسلم مردم سالاری دینی است.

بدون شک موفقیت حساس کشور در عرصه سیاست داخلی و خارجی و نیز وضعیت نگران کننده اقتصادی اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این دوره دو چندان کرده است.

نگرانی از وضعیت کشور به حدی افزایش یافته است که حتی منجر به حضور ایثارگرانه و فداکارانه حضرت آیت الله رفسنجانی در عرصه انتخابات شد. این حضور فعالانه موجب دمیده شدن شور و نشاط سیاسی در کشور شده بود و همگان منتظر برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری بودند اما عدم احراز صلاحیت ایشان روند انتخابات را به گونه ایی دیگر رقم زد به هر روی با عدم امکان حضور آیت الله هاشمی در این دوره از انتخابات حزب اسلامی کار همراه با جبهه اصلاحات نگاه تحلیلی خود را به سوی سایر نامزدهای مطرح اصلاح طلب و اعتدال گرا معطوف کرد.

در میان 8 نامزد احراز صلاحیت شده اقایان دکتر عارف و دکتر روحانی نزدیک ترین دیدگاه‌ها را به جبهه اصلاحات داشتتند بنابراین موضوع ائتلاف از هفته گذشته با تشکیل شورای مشورتی کلید خورد که در نهایت آقای دکتر حسن روحانی به عنوان نامزد نهایی برگزیده شد.

حزب اسلامی کار ضمن تقدیر و ارزش نهادن به کنش سیاسی آقای دکتر عارف که عارفانه و خردمندانه برخرد جمعی و نظر جبهه اصلاحات مهر تایید زد؛ حمایت قاطعانه خود را از نامزدی آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی اعلام کرده و به ملت شریف ایران توصیه می‌نماید تا روز جمعه 24 خرداد ماه ضمن حضور گسترده درپای صندوق های رای آرای خود را به نفع ایشان در صندوق ها بیندازند.

بدون شک حضور پرشور و گسترده و حمایت همه جانبه از نامزد جبهه اصلاحات و اعتدال می تواند سرفصل بزرگی در تاریخ هیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم ایران بازکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز