خبرگزاری کار ایران

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان:

افراطیون از اجماع اصلاح‌طلبان برآشفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۸۱

بر خلاف اصولگرایان كه همواره به دنبال حذف سلایق مختلف سیاسی بوده‌اند، اما اصلاح‌طلبان در صددند تا حماسه مورد نظر رهبری انقلاب بار دیگر رقم بخورد.

ایلنا: یك عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با اشاره به تاكید رهبری انقلاب مبنی بر حضور تمامی سلایق سیاسی در انتخابات و این مساله كه رای به هریك از این كاندیداها رای به نظام است، گفت: بر خلاف اصولگرایان كه همواره به دنبال حذف سلایق مختلف سیاسی بوده‌اند، اصلاح‌طلبان به این تاكید رهبری صادقانه لبیك گفتند تا حماسه مورد نظر رهبری بار دیگر رقم بخورد.

علی محمد غریبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واكنش به دلسوزی اصولگرایان برای اصلاح‌طلبان و انصراف عارف گفت: این ادعا هدفی جز تفرقه‌افكنی و اختلاف در بین اصلاح‌طلبان ندارد و من از اصولگرایان و به ویژه افراطی‌ها این سوال را دارم چه اتفاقی افتاده است كه دایه دلسوز تر از مادر برای آقای عارف شده‌اند و نگران حق و حقوق ایشان شده‌اند؛ مگر همین اصولگرایان نبودند كه تا دیروز در تمامی ابعاد وحتی رسانه ملی فضا را بر عارف بسته بودند؟

این عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان همچنین به شایعه پراكنی و ادعا‌های بی پایه افراطی‌ها علیه روحانی اشاره كرد و ادامه داد: اینان تا چند روز پیش كه اصلاح‌طلبان به اجماع نرسیده‌ بودند مدعی بودند كه روحانی غرب‌گراست و اعمال وی با نظام هم راستا نیست و نمی‌تواند انتخاب اصلحی باشد ولی حالا ادعا می‌كنند كه او یك اصولگراست و اصلاح‌طلبان مجبور شده‌اند كه بر یك نامزد اصولگرا اجماع كنند.

وی ادعاهای بی اساش و تفرقه افكنانه اصولگرایان را نشان‌دهنده نا‌امیدی آنان از پیروزی در انتخابات عنوان كرد و افزود: اصولگرایان پس از آنكه نتوانستند در طول 8 سال مدیریت یك طرفه بر كشور كارنامه خوبی از خودشان به جای بگذارند تمامی توان خود را در انتخابات بر روی اجماع بین نامزدها متمركز كردند ولی با توجه به عدم موفقیتشان در رسیدن به اجماع از موفقیت در انتخابات ناامید و مایوس شده‌اند.

غریبانی با بیان اینكه افراطیون از اجماع اصلاح‌طلبان برآشفته‌اند، ادامه داد: آنان سعی دارند تا بین اصلاح‌طلبان تفرقه افكنند چراكه قبول این حرف كه نامزدهای اصلاح‌طلب برخلاف نامزدهای اصولگرا تابع حرف شورای هماهنگی و حكمیت هستند برایشان سخت است. اصولگرایان در واقع میدان رقابت را باخته میدانند و به دنبال یك راه برای پیروزی هستند.

این عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان همچنین به سابقه درخشان عارف در دوره موفقیت آمیز اصلاحات اشاره كرد و گفت: عارف با همان شعار اخلاق مداری وپایبندی به همین شعار از نظر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با محوریت بزرگان اصلاحات تبعیت كرد و هیچ‌گونه فشار و اجباری وجود نداشته است.

غریبانی با تاكید بر اینكه اصولگرایان با تفرقه افكنی در بین اصلاح‌طلبان راه به جایی پیدا نمی‌كنند، اظهار كرد: تغییر موضع اصولگرایان در این چند روز گواه بر این است كه آنان به قدرت اجماع و حمایت سیل كثیر مردم از اصلاح طلبان پی برده‌اند.

وی همچنین درباره موضع‌گیری افراط‌گرایانه برخی از احزاب سیاسی در مورد گفتمان دوم خرداد، خاطرنشان كرد: این موضع‌گیری به دنبال عصبانیت‌ها وخشم برخی از احزاب در مقابل اجماع اصلاح‌طلبان است و ما نباید زمان و وقت خود را برای هر ادعایی تلف كینم.

غریبانی با اشاره به تاكید رهبری مبنی بر حضور تمامی سلایق سیاسی در انتخابات و این مساله كه رای به هریك از این كاندیداها رای به نظام است، گفت: بر خلاف اصولگرایان كه همواره به دنبال حذف سلایق مختلف سیاسی بوده‌اند، اصلاح‌طلبان به این تاكید رهبری صادقانه لبیك گفتند تا حماسه مورد نظر رهبری بار دیگر رقم بخورد.

این عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان همچنین از جلسه فردای شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان جهت تقدیر و تشكر از عارف خبر داد و گفت: فردا به خاطر فداكاری و شجاعتی كه آقای عارف با حضور در عرصه انتخابات و قبول اجماع از خود نشان دادند قرار است به خدمت ایشان برسیم و حضوری از ایشان تشكر كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز