خبرگزاری کار ایران

ولایتی در جمع مردم بیرجند:

مبارزه با فساد دستور رهبری، خواسته مردم و برنامه دولت من است

کد خبر : ۸۰۴۶۰

یکی از مشکلات ما فساد اداری است که مردم بسیار رنج می‌برند و ما باید بتوانیم فساد اداری و مالی را مهار کنیم.

ولایتی گفت: مبارزه با فساد دستور رهبری، خواسته مردم و برناه دولت من است.

به گزارش ایلنا، این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم بیرجند در مصلای این شهر اظهار کرد: شهر بیرجند از ابتدای تاریخ اسلام مرکز علم، ایمان و شجاعت بوده و در طول تاریخ همواره مردم این منطقه در بسیاری از امور پیشتاز بوده‌اند.

وی ادامه داد: امید است این سرزمین مستعد، با ظرفیت بالایی که دارد بتواند در سایه همت بالا و تلاش مضاعف موقعیت و جایگاه خود را به دست آورد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت ما افرادی را به کار می‌گیرد که متدین و شجاع باشند.

دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی جوانانی متعهد، متخصص، آگاه و مقتدر، تحصیل‌کرده و متدین و مومن دارد اما متاسفانه این جوانان شاغل نیستند و ما باید از این افراد در بخش‌های تخصصی استان استفاده و همچنین موضوع اشتغال را حل کنیم.

وی افزود: خراسان جنوبی با ظرفیت‌هایی بالایی که دارد موضوع بیکاری جوانان را می‌تواند به طور کامل حل کند.

دکتر ولایتی گفت: یکی از مشکلات ما فساد اداری است که مردم بسیار رنج می‌برند و ما باید بتوانیم فساد اداری و مالی را مهار کنیم.

وی در ادامه افزود: مبارزه با فساد دستور رهبری، خواسته مردم و برنامه دولت من است.

دکتر ولایتی گفت: دولت ما دولتی است که از افراد متخصص استفاده خواهد کرد و گام‌های بلندی را در زمینه پیشرفت کشور برخواهد داشت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت ما دولت اعتدال است و باید سعی کند از افراط و تفریط جلوگیری کنیم و نباید زیاد حرف زد و عمل نکرد، مردم به اندازه کافی حرف شنیده‌ا‌‌ند که به بعضی از این حرف‌ها عمل شده وبه برخی دیگر عمل نشده است.

دکتر ولایتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسکن مهر گفت: این مسکن‌ها 99 ساله است اما به صورت استیجاری به مردم داده شده است در صورتی که مردم باید مالک و صاحب آن باشند.

وی اضافه کرد: 290 نفر نماینده زیر یک سقف جمع شده‌اند و خواسته‌ها و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از موافقتی که دولت می‌کند مسکن مهر را از استیجاری خارج و مردم را مالک می‌کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر موضوعات مورد مذاکره میان من و سارکوزی رئیس جمهوری وقت فرانسه عملیاتی شده بود چه بسا امروز مسئله هسته ای در شرایط کنونی قرار نداشت.

دکتر ولایتی یکی از توافقات ایران و تاجیکستان را انتقال بخشی از آب جیحون به ایران اعلام کرد و گفت: با عملیاتی شدن این قرارداد مشکلات آب استان حل خواهد شد.

وی با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام افزود: لازم است دولت وام های کم بهره در اختیار صاحبان صنایع استان قرار دهد تا ظرفیت های نیمه فعال خود را فعال کند.

دکتر ولایتی از امام خمینی(ره) به عنوان پرچمدار وحدت شیعه و سنی یاد کرد و گفت: امروز شاهد همکاری صمیمانه و نزدیک میان علمای شیعه و سنی در کشور از جمله استان خراسان جنوبی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز