خبرگزاری کار ایران

ولایتی در جمع مردم زاهدان:‌

دنیا برای برقراری رابطه عزتمندانه با ایران، مسابقه خواهد داد

کد خبر : ۸۰۴۵۹

برای رونق اقتصادی استان سیستان و بلوچستان بازارچه های مرزی را توسعه و این استان را به مرکز مبادلات کالای کشور با کشورهای شرق خواهیم کرد.

دكتر ولایتی در ادامه سفر استانی خود در جمع مردم زاهدان تاكید كرد:‌ برای رونق اقتصادی استان سیستان و بلوچستان بازارچه های مرزی را توسعه و این استان را به مرکز مبادلات کالای کشور با کشورهای شرق خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع مردم استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم انتظار دارند از فردای تشکیل دولت جدید آثار مثبت آن را ببینند.

دکتر ولایتی گفت: همسایگی استان سیستان و بلوچستان با افغانستان و پاکستان فرصتی بزرگ برای مردم این منطقه در حوزه توسعه تجارت، توسعه فعالیت های ترانزیتی، افزایش مبادله کالا میان سیستان و بلوچستان با همسایگان و دنیای خارج است.

وی افزود: برای رونق اقتصادی استان سیستان و بلوچستان بازارچه های مرزی را توسعه و این استان را به مرکز مبادلات کالای کشور با کشورهای شرق خواهیم کرد.

دکتر ولایتی گفت: بازسازی اقتصاد داخلی، بازسازی سیاست و روابط خارجی، تاکید بر حقوق هسته ای و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و تقویت رابطه با کشورهایی که خواهان روابط سازنده توام با احترام متقابل با جمهوری اسلامی ایران هستند در اولویت کاری دولت من قرار دارد.

وی افزود: افتخار داریم که در دیپلماسی زیر بار شرق و غرب نرفتیم در آینده هم این سیاست را بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ادامه خواهیم داد.

دكتر ولایتی گفت: از نظر ما قطعنامه های شورای امنیت کاغذپاره نیست و تاثیرگذار است اما با تدبیر کاری خواهیم کرد که آثار تحریم ها کم شود و ترجیحا تحریم های جدیدی نداشته باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینكه مردم سیستان و بلوچستان به رغم تمام مسایل و مشکلات زیرساختی همچنان به انقلاب و نظام وفادارند و از هیچ کوششی برای اعتلای ایران دریغ نمی کنند ‌،افزود:‌ گاز و آب سیستان و بلوچستان باید تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز