خبرگزاری کار ایران

علی مطهری در گفت‌وگو با ایلنا:

شانس ورود روحانی به مرحله دوم انتخابات بالاست

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۴۵

اینكه چه كسی پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری می‌شود، قابل پیش بینی نیست اما شانس حضور روحانی در مرحله دوم انتخابات بسیار بالاست و وی در مرحله دوم حضور خواهد داشت.

ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به اینكه انتخابات ریاست جمهوری در دور یازدهم قطعا دو مرحله‌ای خواهد بود، افزود: شانس وورد روحانی به مرحله دوم بالاست.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینكه نظر شخصی خود را در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری فعلا اعلام نمی‌كنم، اظهار كرد: احتمالا فردا صبح(22 خرداد) بیانیه‌ای در ارتباط با انتخابات منتشر خواهم كرد.

وی درباره اعتراض برخی از حامیان عارف نسبت به نحوه انتشار خبر ائتلاف دو كاندیدای ریاست جمهوری (روحانی و عارف) در رسانه‌ها، گفت: معتقدم برخی از اصلاح طلبان در این مساله افراطی عمل می‌كنند درحالی‌كه باید از این فرصت نزدیك شدن دو جریان اصلاح طلبان و اصولگریان معتدل استفاده كنند. سید محمد خاتمی با صدور بیانه‌ای از كاندیداتوری روحانی حمایت كرد. از این رو باید سایر اصلاح طلبان نیز این كار را انجام دهند چراكه این كار به صلاح خودشان و كشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینكه قطعا انتخابات پیش رو دو مرحله‌ای خواهد شد، افزود: اینكه چه كسی پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری می‌شود، قابل پیش بینی نیست اما شانس حضور روحانی در مرحله دوم انتخابات بسیار بالاست و وی در مرحله دوم حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز