خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

حمایت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۶

شورای هماهنگی جبهه اصلاحاتضمن تشکر از انصراف شجاعانه عارف از عرصه انتخابات ابراز امیدواری کرد که مردم شریف ایران با پیگیری مطالبات اصلاح طلبانه خود از جناب اقای روحانی بتوانند ایشان را تجلی حضور وبروز تفکر اصلاح طلبی بیابند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از انصراف شجاعانه عارف از عرصه انتخابات ابراز امیدواری کرد که مردم شریف ایران با پیگیری مطالبات اصلاح طلبانه خود از جناب اقای روحانی بتوانند ایشان را تجلی حضور وبروز تفکر اصلاح طلبی بیابند.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

انتخابات ریاست جمهوری تجلی مردم سالاری یکی از مظاهر بهره‌مندی جامعه از حق تعیین سرنوشت است حقی که نه اعطا می‌شود و نه محدودیت پذیر است.

انتخاب رئیس جمهور با آرای بالا مستلزم حضور کاندیداهای حداکثری از سوی سلایق و دیدگاه‌های موجود در جامعه است. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در چند ماه اخیر علیرغم همه محدویت‌های موجود تلاش بی‌وقفه‌ای به منظور فراهم آوردن زمینه حضور اصلاح طلبان و علاقه مندان به رویه اصلاح طلبی در عرصه مدیریت اجرایی کشور معمول داشت.

اما محدودیت‌های متعدد مانع از شکل گیری حرکت یکپارچه و برگرفته از خرد جمعی همه اصلاح طلبان در سراسر کشور شد.

توفیق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در دعوت از کاندیدای حداکثری «جناب آقای سید محمد خاتمی» و جمع بندی این شورا با جنای آقای خاتمی مبنی بر دعوت از جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی با فداکاری و شجاعت ستودنی ایشان به ثمر نشست.

استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف مردم در سراسر کشور موجی از امید و نشاط برای برون رفت از شرایط بحرانی کنونی جامعه ایجاد کرد و سرمایه‌ای ارزشمند را به وجود آورد که این سرمایه همواره می‌تواند راهگشا باشد.

لیکن رد صلاحیت غیرمنتظره جناب آقای هاشمی از سوی شورای نگهبان به عنوان یکی از استراتژی‌های انقلاب اسلامی ایران همچنان مسیر اجماع و انتخاب کاندیدای حداکثری را برای اصلاح طلبان محدود کرد. حضور هشت کاندیدا برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و بیان دیدگاه‌های ایشان موجب شکل گیری انتظار جدید مردم شریف ایران از اصلاح طلبان گردید.

اعلام مواضع جناب آقای دکتر محمدرضا عارف به عنوان کاندیدایی با تفکر اصلاح طلبی و نزدیکی آرا به جناب آقای دکتر حسن روحانی به دیدگاه‌های اصلاح طلبانه ما را بر آن داشت تا با تلاش برای اجماع ساز و کارهای موجود برای دستیابی به آن را که با ابتکار ومدیریت جناب آقای خاتمی شکل گرفته بود پیگیری نماییم که ماحصل این اقدامات موجب انصراف شجاعانه وبزرگوارانه جناب آقای دکتر عارف به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان گردید.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن تقدیر و تشکر از جناب دکتر عارف از اقدامات ارزشمند و اخلاقی اقای رییس دولت اصلاحات که بیانگر حرکت عقلانی، اصلاح طلبانه و مبتنی بر خرد جمعی است سپاسگذاری می‌کند و امید دارد مردم شریف ایران با پیگیری مطالبات اصلاح طلبانه خود از جناب اقای روحانی بتوانند ایشان را تجلی حضور وبروز تفکر اصلاح طلبی بیابند و با توجه به اینکه این انتخابات می‌تواند آغاز جدیدی برای حرکت اجتماعی و سیاسی ایرانیان باشد با همگرایی و همدلی همه نیروهای اصلاح طلب موجبات سربلندی ایران و برون رفت کشور از شرایط نامطلوب کنونی را فراهم آورند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز