خبرگزاری کار ایران

سخنگوی احزاب حامی حسن روحانی:

روحانی صبر و شکیبایی هاشمی و گفتمان اصلاحات را زنده می‌کند

کد خبر : ۸۰۱۷۲

حضور روحانی درانتخابات با مشورت بزرگان نظام صورت گرفته است. که این نشان دهنده جایگاه خوب این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بین دلسوزان نظام است.

شیراز-ایلنا: سخنگوی احزاب حامی حسن روحانی گفت: حسن روحانی صبروشکیبایی ودانش هاشمی و گفتمان اصلاحات را در کشور زنده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، محسن راجی اسدآبادی، ضمن تقدیر از رسانه‌ها و احزاب که در دوسه ماه گذشته در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش آفرینی کرده‌اند گفت: ۴۰حزب و تشکیلات از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده‌اند.

به گفته وی، در میان این احزاب و تشکل‌ها هم گروه‌های اصلاح طلب وجود دارد وهم گروههای اصولگرا که این نشان دهنده شخصیت فراجناحی حسن روحانی است.

تشکر از ستاد‌های استانی

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقبال عمومی گسترده به حسن روحانی اشاره کرد و افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط موجود و حساسیت کنونی کشور در عرصه‌های بین المللی، لزوم گرم نمودن تنور انتخابات را به خوبی درک کرده‌اند.

راجی افزود: به همین دلیل است که از یکی دو هفته گدشته خیل عظیمی از این مردم با مراجعه به ستاد‌های استانی حسن روحانی به صورت خود جوش حمایت‌های لازم را از این نامزدانتخابات ریاست جمهوری اعلام نموده‌اند.

وی از ستاد‌های استانی روحانی که با کمترین امکانات موجوددرراستای مدیریت، سازماندهی و فراهم نمودن شرایط یک انتخابات پرو شور و هیجان گام برداشته‌اند نیز تشکر کرد ودر عین حال از گرو ه‌ها و تشکل‌هایی که حمایت خود را ازکاندیداتوری حسن روحانی اعلام نموده‌اند، اما به دلیل ترافیک برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری امکان برگزاری دیدار باآن‌ها فراهم نشده است، عدزخواهی کرد.

صدواوسیماوانتخابات

راجی در بخش دیگری از سخنانش به نوع تبلیغات و معرفی کاندیداهادراین دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: هرچند برنامه‌های گسترده رسانه ملی باعث گردید جلو بسیاری ازریخت و پاش‌ها و اصراف‌ها وهزینه‌ها گرفته شود، اما دربرخی موارد شیطنت‌هایی هم مشاهده گردید که مطمئن هستیم مردم هوشیارو آگاه میهن اسلامی براین شیطنت‌ها اشراف کافی دارند.

راجی با تاکیدبراین موضوع که حسن روحانی یک مرد باتجربه اعتدال گراست، افزود: حضور روحانی درانتخابات با مشورت بزرگان نظام صورت گرفته است. که این نشان دهنده جایگاه خوب این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بین دلسوزان نظام است.

وی ادامه داد: حضور۸ساله روحانی در مرکزمطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث شده است تا وی به کلیه نقاط ضعف و قوت کشوراشراف پیدا کند.

اعتدال علوی

راجی سخنوری، دامنه گسترده اطلاعات، جهان شمولی وفراجناحی بودن روحانی را ازعوامل افزایش محبویت وی درعرصه انتخابات عنوان کردو افزود: حمایت‌های بزرگان اصلاحات نیز درافزایش محبوبیت وی تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: شعار تشکیل ستادهای آقای روحانی درابتدااعتدال علوی بودکه پس ازمشخص شدن عدم حضورآیت الله هاشمی در انتخابات، ستادهای ایشان باتشکیل کمیته اعتدال علوی، به ستاد آقای روحانی پیوستند.

به گفته راجی اکنون در میان حامیان حسن روحانی اصوگرایان واصلاح طلبان معتدل دیده می‌شوند که این نشان دهنده تحقق همین شعار است.

دل روحانی خون است

راجی با بیان این نکته که حسن روحانی تنها نامزد با برنامه تدوین شده انتخبات است افزود: سال‌ها کار کردن با یک تیم قوی اقتصادی، فرهنکی و اجتماعی در قلب تپنده نظام، یعنی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث گردید تا روحانی بتواندبرنامه‌ای دقیق در حوزه‌های مختلف برای اداره کشور ارائه کند. برنامه‌ای که با یاری گرفتن از افراد توانمندودانادرحوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی وفرهنگی تدوین شده است.

وی دربخش دیگری ازسخنانش به موارد مطرح شده در یکی ازمناظره‌های انتخاباتی اشاره کردو افزود: مطرح شدن برخی مسایل باهدف سوء استفاده برخی کاندیدا‌ها باعث شدتا روحانی به گوشه‌ای از موارد اتفاق افتاده در سال‌های گذشته اشاره کند.

به گفته راجی روحانی بار‌ها گفته است که سینه‌اش ازبرخی سوء مدیریت‌ها، پرازخون واسراراست.

راجی دربخش دیگری ازسخنانش به اقدامات انجام شده دردولت احمدی نژاداشاره کردوافزود: طرح سفرهای استانی، هدفمندکردن یارانه‌ها، مسکن مهرو... خوب بود ولی افسوس که ناقص اجرا شد.

وی افزود: دربحث مسکن مهر ازبخش خصوصی حمایت نشد، هدفمندسازی یارانه‌ها براساس مصوبه مجلس پیش نرفت ودرسفرهای استانی درچند ساعت ۱۸۰۰مصوبه تصویب شد که این نشان ازغیرکار‌شناسی بودن این مصوبات داشت.

راجی درپایان از خانه نشین کردن ۳ هزارمدیر توانمند نظام در دولت احمدی‌نژاد به عنوان ظلمی روا شده به کشور یاد کرد و افزود: مدیرانی که ۱۶ سال دردامان پاک انقلاب پرورش یافته بودند به راحتی خانه نشین شدندو تاوان این خانه نشینی را کشور با سوء مدیریت، گرانی، تورم، بیکاری و... پرداخت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز