خبرگزاری کار ایران

علاءالدین بروجردی در رشت:

ولایتی مرد دوران بحران‌هاست

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۹۰

رئیس جمهوری آینده باید شخصی دریادل، شجاع، بی باک و نترس باشد/ رئیس جمهوری که نسبت به ولایت زاویه پیدا کند، مشروعیت خود را از دست خواهد داد.

ایلنا- گیلان: رئیس کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس دوره نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رئیس جمهوری آینده باید شخصی دریادل، شجاع، بی باک و نترس باشد، علی اکبر ولایتی نامزد دوره یازدهم ریاست جمهوری را مرد دوران بحران نامید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، علاءالدین بروجردی شامگاه شنبه در مسجد الغدیر حمیدیان رشت هدف از سفر خود به این  استان را معرفی علی اکبر ولایتی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری، به عنوان یکی از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی و شخصیت علمی و سیاسی ایران اسلامی بیان کرد.

به گفته وی، شخصی که مسئولیت مدیریت آینده کشور را برعهده می گیرد اگر نتواند در برابر حوادث احتمالی توانمندی از خود نشان بدهد حتماً شایسته چنین جایگاهی نخواهد بود و از سوی دیگر رئیس جمهوری که نسبت به ولایت زاویه پیدا کند، مشروعیت خود را از دست  خواهد داد.

این مسئول دین‌داری، پرکاری، فعال بودن، برنامه‌ریز، توانمندی  و دارای تیم مقتدر و باتجربه را از مهم ترین ویژگی های علی اکبر ولایتی ذکر کرد و اذعان داشت: رئیس جمهوری آینده باید دارای چنین ویژگی های مثبتی باشد تا بتواند آینده خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  رقم بزند.

بروجردی با بیان این که ولایتی اعلام می‌کند اقتصاد افسارگسیخته کشور را در 100 روز به آرامش می‌رساند، ابراز کرد: این امر به این معنا نیست که تمام مشکلات در ظرف این مدت برطرف خواهد شد، بلکه بدین معناست که دولتی بر سرکار می‌آید که برای آرامش ملی اهمیت قائل است و مانع از فرار سرمایه گذاران ایرانی به کشورهایی نظیر امارات و چین خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد: امنیت، رفاه، کرامت و عزت امروز ایران مرهون خون پاک شهدای بزرگوار و ایثارگران ماست.

وی با تصریح بر این که دوران سخت 8ساله جنگ تحمیلی کشور عراق علیه ایران نبود، بلکه نبرد همه استکبار علیه انقلاب اسلامی بود گفت: کفر با قامت خود در برابر اسلام مجسم در جمهوری اسلامی ایران قد علم کره بود ولی با عنایات الهی  این ملت در تاریخ سرافراز باقی ماند و یک وجب از خاک کشورمان کم نشد.

بروجردی در پایان بیان داشت: بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی،  علی رغم همه ترفندها و مکرهایی که آمریکا و هم پیمانانش علیه کشورمان به کار برده اند، ایران روز به روز از عظمت و قدرت بیشتری برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز