خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

ایران باید الگوی دیگر کشورها در انتخابات باشد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۹

در مقایسه با سایر کشورها بهترین و سالم‌ترین انتخابات را از نظر رفتار و قوانین داشته‌ایم ولی نباید به این اکتفا کنیم چرا که ما باید الگوی سایر کشورها باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انتخابات کشورمان از نظر رفتار و قوانین در مقایسه با سایر کشورهای دنیا سالم ترین و بهترین انتخابات بوده است و ما باید با رعایت قوانین و اخلاق در این انتخابات نیز حضور پرشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و الامسلمین محمدی در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما انتخابات را یکی از برنامه های مهم نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انتخابات آبروی نظام است و لذا این دبیرخانه تصمیم گرفت تا این همایش را با هدف ترویج اخلاق انتخاباتی برگزارکند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ایجاد گفتمان و فضای اخلاقی در عرصه های مختلف برای نامزدها رسانه ها هواداران نامزدها و مردم را یکی از اهداف این نمایش عنوان کرد.

وی تبیین اوصول و مبانی اخلاق و رقابت و انتخاب نامزد اصلح را دیگر هدف این همایش قلمداد کرد و ادامه داد: ترویج اخلاق و اندیشه های امام در زمینه ملاک ها و معیارهای انتخاباتی با مبانی اسلامی هدفی است که این همایش دنبال می کند.

محمدی ضمن اشاره به سابقه انتخابات در کشور خاطرنشان کرد: در مقایسه با سایر کشور ها بهترین و سالم ترین انتخابات را از نظر رفتار و قوانین داشته ایم ولی نباید به این اکتفا کنیم چرا که ما باید الگوی سایر کشورها باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اخلاق و رفتار اسلامی را عامل خوشبختی مردم جامعه دانست و گفت: باید بنا بر فرموده مقام معظم رهبری با رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات شرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز