خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران:

پیروزی در جنگی که امروز در میان آن قرار گرفته‌ایم بدون لطف الهی امکان پذیر نیست

asdasd

از آنجا که جنگ نظامی و فیزیکی ملموس است، انسان تحریک می‌شود و در جنگ شرکت می‌کند، اما پیروزی در جنگی که امروز ما در میان آن قرار گرفته‌ایم، بدون لطف الهی امکان‌پذیر نیست و باید زمینه‌های لطف الهی را در خود ایجاد کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که با انقلاب اسلامی نمی‌توان رو در رو جنگید، به همین دلیل به سمت بزرگنمایی مشکلات اجتماعی کشور ما و نظام اسلامی روی آورده‌اند.

به گزارش ایلنا، ‌سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت یزد اظهار داشت: مجاهدت در دین خدا تنها در جنگ خلاصه نمی‌شود و معرفی اسلام ناب محمدی با رهبری و سکانداری مقام معظم رهبری در دنیا یکی دیگر از صحنه‌های کمک به دین خداست.

وی خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد افزود: شما که خط شکنان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس هستید، باید تدبیر کنید که امروز و در هنگامه جنگ نرم چگونه باید در مقابل دشمن ایستاد.

جعفری عنوان کرد: بعد از جنگ هشت ساله، دشمنان متوجه شدند که با انقلاب اسلامی و امت اسلامی که راهنمای آن قرآن و ائمه اطهار (ع) است و با راهبری رهبری که قرآن را برای مردم تفسیر می‌کند، نمی‌شود مقابله کرد.

وی تصریح کرد: آن‌ها به این نتیجه رسیدند که با برخی اقدامات آن‌ها، برعکس خواسته‌های دشمن، انقلاب اسلامی در دنیا صادر می‌شود که البته این اتفاق افتاده است.

جعفری ادامه داد: با این وجود، ‌ صهیونیست‌های غافل و گیج هنوز دارند تهدید می‌کنند، اما به این نتیجه نیز رسیده‌اند که با انقلاب اسلامی نمی‌توان رو در رو جنگید به همین دلیل به سمت بزرگنمایی مشکلات اجتماعی کشور ما و نظام اسلامی روی آورده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند به همگان القا کنند که انقلاب اسلامی نمی‌تواند جامعه خود را اداره کند و با این تلاش‌ها می‌خواهند در مورد انقلاب اسلامی تردید ایجاد کنند.

وی با تأکید بر این‌ که دشمن جنگ نرم خود را از سال‌ها پیش آغاز کرده و باید در این زمینه هوشیار بود، افزود: هدف جنگ نرم باور‌ها و اعتقادات مردم است و در این راستا جنگ رسانه‌ای دشمن از چندی پیش آغاز شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: عده‌ای به این نوع از جنگ توجه ندارند، اما به مرور زمان تغییر آن‌ها و تأثیر جنگ نرم بر روحیات آن‌ها نمایان می‌شود.

وی با بیان این‌که عده‌ای بر این خیالند که انقلاب اسلامی را متوقف کنند، افزود: این صحبت‌ها از سال‌ها پیش مطرح شده و از‌‌ همان زمان نیز چفیه مبارک مبارزه با این تفکر بر دوش رهبری دیده شد و این چفیه هنوز هم باقی است.

جعفری خاطرنشان کرد: امروز دنیا متوجه شده که تهدید علیه انقلاب اسلامی نتیجه‌ای ندارد و البته آنهایی که عقل و شعور کمتری دارند، به روش‌های دیگر از جمله تحریم‌های مختلف و تهدیدهای سیاسی روی آورده‌اند.

وی با اشاره به مصداقی در این زمینه عنوان کرد: اسرائیل غاصب هنگامی که دید در سوریه حلقه مبارزه علیه آن تنگ‌تر شده و قرار نیست به نتیجه برسد، دست به توهین به پیامبر اسلام زد و از آنجا که مکر خدا بر‌تر از مکر دشمنان خداست، این توهین باعث خشم مقدس مسلمانان شد و خیزشی عظیم را به دنبال داشت که این خیزش و خشم تا پشت درب‌های کاخ سفید نیز کشیده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خداوند متعال در مقطعی از زمان به ما لطف کرد تا در جبهه‌ها حضور پیدا کنیم، افزود: امروز جهاد اکبر ما در مقایسه با آن سال‌ها، استقامت و پایداری در این راه و تشویق و ترغیب برای پایداری در مقابل سختی‌ها و مشکلاتی است که در راه حمایت از دین خدا بروز و ظهور می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: از آنجا که جنگ نظامی و فیزیکی ملموس است، انسان تحریک می‌شود و در جنگ شرکت می‌کند، اما پیروزی در جنگی که امروز ما در میان آن قرار گرفته‌ایم، بدون لطف الهی امکان‌پذیر نیست و باید زمینه‌های لطف الهی را در خود ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز