خبرگزاری کار ایران

مجتبی بیگدلی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی:

شورای نگهبان با کاندیدای بخش خصوصی با تساهل برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۸

حصار سوریه دچار مشکل شود ما دچار مشکل شده ایم/ قاضی دادگاه 3هزار میلیارد تومانی نباید با حقوق 2 میلیون تومانی باشد/ رئیس جمهور باید علاوه بر رجل سیاسی، رجل اقتصادی هم باشد/ نیروهای سوخته سیاسی کنار بکشند تا جوانان بیایند.

ایلنا: کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رئیس جمهور باید در کنار رجل سیاسی بودن، رجل اقتصادی هم باشد و امیدواریم شورای محترم نگهبان، در کنار رجل سیاسی بودن، به رجل اقتصادی بودن فرد هم توجه کرده و با تساهل در این قضیه برخورد کنند تا کاندیدای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی هم به میدان آمده و اوضاع کشور را سامان دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مجتبی بیگدلی دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان، شب گذشته در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با بیان این که باید نسبت به دغدغه های مراجع حساس باشیم، اظهار داشت: جبهه وهابیت خطرناک تر و موزی تر از جبهه صهیونیسم و خوفناک تر از اسرائیل حرکت می کند.

وی با اشاره به ویرانی های اخیر قبور اهل بیت(ع) در سوریه، گفت: امیدواریم تفضل های امام زمان(عج) ما را از این حوادث و مسائل نجات دهد، چرا که سوریه جبهه مستحکم دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و از این رو وظیفه داریم به عنوان محب اهل بیت(عج) و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی از آن حمایت کنیم.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، افزود: صف مقدم ما سوریه است و اگر آن حصار دچار مشکل شود ما دچار مشکل خواهیم شد.

مجتبی بیگدلی با بیان این که سخن برخی افراد که می گویند باید ابتدا به کشور خود برسیم و بعد برای دفاع از نظام سوریه یا فلسطین اقدام کنیم، گفت: اسلام حد و مرز جغرافیایی ندارد و باید با تمام وجود، برای مذهب حقه تشیع دفاع کرد.

وی گفت: تعجب می کنم که برخی کاندیداهای فعلی ریاست جمهوری، بحث نان و معیشت مردم را در اولویت اساسی خود قرار می دهند، اما معنویات و معارف اهل بیت(ع) را نادیده می گیرند در حالی که یکی از شعارهای انتخاباتی بنده سلام بر زینب(س)، سلام بر سکینه(س) و لبیک یا حسین(ع) است.

دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان کشور، گفت: ما حال و حوصله نداریم دوباره در روزنامه های کشور، عاشورا را زیر سؤال ببرند، و بردند و این مراجع بودند که این ارزش ها را برای ما حفظ کردند و ما محکم تر از معارف اهل بیت(ع) چیزی نداریم.

بیگدلی در ادامه سخنان خود با بیان این که یک سری افراد هستند که باید نام آن ها را مهره های سوخته سیاسی گذاشت و این بار هم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند، گفت: یک عده ای در 34 سال گذشته پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در بالاترین مسئولیت ها بودند و از رأفت مردم و مقام معظم رهبری و جایگاه نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده و هر چه در درون شان داشتند را نشان دادند و الان هم کاندیدا شده اند، در حالی که باید گفت، بروید در خانه تان بنشینید و خانواده خود را مدیریت کنید.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور، گفت: بخش خصوصی از ابتدای انقلاب پشتیبان روحانیت بوده و هیچ وقت هم خودش را طلبکار نظام ندیده است، اما آقایانی که در پست های کلیدی کشور بودند و بزرگترین لطف های رهبری و امام(ره) هم شامل حال شان شده و در سایه رأفت رهبری عددی شدند، در خیال خام شان می پرورانند که به واسطه یک کاری که شاید اشتباه باشد، طلبکار انقلاب باشند؛ باید گفت که حتی اگر کار اشتباهی شده، چه حقی دارید که طلبکار انقلاب شوید؟ متأسفانه در فتنه 88 این کار را کردند.

وی تأکید کرد: باید به این دسته افراد گفت نباید طلبکار باشید بلکه باید نوکر مردم باشید.

بیگدلی در ادامه سخنان خود با بیان این که از سوی فعالان بخش خصوصی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب شده و برنامه های خود را در قالب ده فرمان رئیس جمهور ارائه کردم، گفت: یکی از برنامه هایم تشکیل وزارت منویات رهبری و مراجع تقلید است و این به دلیل اهمیت جایگاه این بزرگان است.

وی در ادامه با تأکید بر این که بحث حجاب، کار فرهنگی می خواهد، گفت: این گشت ارشاد و امر به معروف فعلی باید تعطیل شود، چرا که راه را به ناکجا می برد و از این رو تعطیلی گشت ارشاد نیز یکی از برنامه های مهم من در صورت رئیس جمهور شدنم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت بزرگ سیاسی و اقتصادی کشور است و از این رو سپاه باید وزیر داشته باشد و وزارت آن احیا شود.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که یکی دیگر از برنامه های من در صورت رئیس جمهوری دادن حقوق سفید و چک سفید به قضات و مأموران امنیتی برای مأموریت های ویژه است، گفت: کسی که قاضی پرونده 3 هزار میلیاردی است نباید حقوقش 2 میلیون باشد و برای این افراد باید امتیازات خاصی قائل شد.

بیگدلی در ادامه با بیان این که برنامه دیگر بنده توجه ویژه به نخبگان علمی است، گفت: نخبگان نباید به پول شب محتاج باشد در تنگدستی زندگی کنند.

وی افزود: برای مداحان و خادمان اهل بیت(ع) هم امتیازات ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به درگیری لفظی رئیس جمهور با رئیس مجلس در اواخر سال گذشته، گفت: یکشنبه سیاه حاصل کار نیروهای سوخته سیاسی است و از این رو نباید افرادی از این جنس دوباره در صدر کارهای اجرایی کشور قرار بگیرند؛ نیروهای سوخته سیاسی کنار بکشند و بگذارند نیروهای جوان و با انگیزه انقلابی وارد عرصه شوند.

بیگدلی در پایان گفت: رئیس جمهور باید در کنار رجل سیاسی بودن، رجل اقتصادی هم باشد و امیدواریم شورای محترم نگهبان، در کنار رجل سیاسی بودن، به رجل اقتصادی بودن فرد هم توجه کرده و با تساهل در این قضیه برخورد کنند تا کاندیدای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی هم به میدان آمده و اوضاع کشور را سامان دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز